ik denk niet dat ze de mol is maar toch>>!! wat mij opviel was hoe verdacht Renate deed,
* door de hele aflevering liep ze met een vuil glimlachje
* na de test gaf ze duidelijk een overdacht antwoord ze vroegen namelijk stemde jij op sander, als wat dan, als
winnaar of als mol?? toen zag je renate denken en toen zei ze halflachend: als mol, ze wil dat de mensen denken
dat ze totaal verkeerd zit met haar gedachte over de mol.
* haar stemgedrag (wat ze beweerd) klopt niet met het spel want ze heeft dan wel 4 jokers ingezet als ze vol voor sander ging, had ze veel meer vragen fout dan 4 en in dat geval was het game over geweest voor renate
* bij de eerste opdracht stond ze niks af maar was ook opvallend was is dat ze aangaf maar een paar schoenen mee te hebben want iemand vroeg heb jij niet meer schoenen dan, toen zei ze duidelijk Nee hoor! een vrouw met maar 1 paar schoenen? heel vreemd, tenzij ze de mol is dan heeft ze al haar kleding bij de hand!!
* de opdracht over de introductiefilmpjes was niet alleen vreemd door de gezamelijke liefde voor gehakballen met Menno maar ook door de vage reacties van Renate, na dat filmpje van Menno zag je renate en ze zei: ja ik maak ook graag gahktballen met zo`n lachje van ik heb toch niet gelogen alleen een beetje vaag gedaan!! mollestreek!
* renate wist alle antwoorden maar gaf geen een keer commentaar meer na het filmpje van menno, inge daarintegen maar elke keer haar keuze uitleggen aan de kijkers, waarom renate niet? omdat ze niet weet waarom ze de keuze maakt? ze weet de antwoorden gewoon omdat ze mol is? ze moet onopvallend beginnen en dat daarom zo haar best?
heel verdacht toch wel, ik begin toch een beetje te twijfelen!!