Auteur Topic: Renate is niet de mol!  (gelezen 125127 keer)

Offline valentino

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Renate is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 12-01-2007, 15:28:26 »
denk toch dat ze de mol is, wat ik niet hoop
want ze wil gewoon op met abseilen
leek wel of ze wist dat deze missie eraan kwam dat ze moesten vragen om het ook te doen abseilen voor dat geld
in ieder geval hoop niet dat ze de mol
anders heb je weer een vrouw als mol
dat vind ik dan niet leuk meer, om steeds een vrouw te nemen
dan lijkt het net of een man geen mol kan zijn

Offline Beaudelaire

• Forumlid
« Reactie #141 Gepost op: 12-01-2007, 17:47:51 »
Die tranen waren wel heeel nep ::)

Offline D**n

• Forumlid
  • Go Karel!
« Reactie #142 Gepost op: 12-01-2007, 18:45:45 »
In tegenstelling tot wat de meeste hier zeggen is voor mij afl 2 eigenlijk een beetje bevestiging dat Renate het niet is. Als Renate wel de mol was geweest dan hadden ze in de montage er nooit zo'n nadruk op gelegd dat iedereen de "mollentranen" van  Renate doorhad toch? Het zo overduidelijk falen van jouw mol zou ik iig nooit zo duidelijk in beeld brengen. Nee, ik ben een beetje van Renate af...
Take a glorious bite out of the whole world

Offline Sjappie

• Winnaar pool ER 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #143 Gepost op: 12-01-2007, 19:51:01 »
Ik heb Renate niet als mol maar ik vond het dan wel weer verdacht dat zij Menno al het werk liet doen. Als iemand naast mij iemand niet verstaat en dat 80x herhaalt dan zou ik zeggen: "Geef mij die telefoon, misschien versta ik het wel!" Dat deed Renate niet. Die dacht ook: prima, gaat lekker niet goed.

Offline lydiaatje

• Forumlid
  • wie is de mol? die is de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 12-01-2007, 19:57:17 »
dat ijsje van Renate viel me op, waar haalde ze de tijd en het geld vandaan?
ik vond haar tranen trouwens niet nep, ze mag dan moe geweest zijn maar ik geloof dat haar angst of frustratie echt was, iedereen zeurde over het feit dat ze niet ging, de druk werd alsmaar groter, en dan eva die eerst niet eens over de rand durfde kijken die begint dat het zo geweldig is en helemaal niet eng, dan zou ik ook denken van moet je horen wie et zegt! ik denk dat ze graag wilde omdat ze best avontuurlijk is maar gewoon niet durfde vanwege de druk tactisch was het niet want ze wist dat eigenwijze Alex hoe dan ook niet zou gaan!! Renate is niet de mol denk ik
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Gotcha

• Forumlid
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
« Reactie #145 Gepost op: 12-01-2007, 20:15:55 »
Als Mol zijnde zou ik toch Alex als voorlaatste de keuze laten om te abseilen en iets zeggen van "als jij gaat, dan beslis ik daarna". Ze wist toch dat Alex het absoluut nooit zou doen, dat abseilen.
Ja, ik zou hem vast en zeker die kvoorlatste keuzeplaats "opldringen", maar dan op een subtiele manier.
Een minpuntje voor Renate als Mol vind ik.
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline lydiaatje

• Forumlid
  • wie is de mol? die is de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 13-01-2007, 15:48:41 »
heb zojuist iets opvallends ontdekt, Renate werkt of heeft samen gewerkt met ene Miloeschka nog wat, die naam lijkt heel veel op de mol van vorig jaar hint???? weet niet maar is wel apart
lydiaatje >>molcatcher for ever

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #147 Gepost op: 13-01-2007, 16:51:23 »
tmf  ;D

WorldExpress

• Gast
« Reactie #148 Gepost op: 14-01-2007, 15:37:44 »
heb zojuist iets opvallends ontdekt, Renate werkt of heeft samen gewerkt met ene Miloeschka nog wat, die naam lijkt heel veel op de mol van vorig jaar hint???? weet niet maar is wel apart
Ze zoeken geen Mol die misschien wel gewerkt heeft met iemand die de naam van de vorige mol heeft. Ze zoeken een Mol waarvan ze denken dat het een goede mol zal zijn.

Offline Liett

• Forumlid
« Reactie #149 Gepost op: 14-01-2007, 16:26:57 »
nope
en bovendien was het een andere milouska

Offline Kaafoo

• Forumlid
« Reactie #150 Gepost op: 16-01-2007, 12:49:56 »
Hoihoi,
Ik vind het zó raar dat het introfilmpje van Renate - als enige??-  uit twee heel verschillende scenes bestaat; andere omgeving, andere kleding...

Paranoia begint meestal later in t seizoen bij mij... ::rofl::

groetzels Karin
"Ik ben echt (een beetje) ROEKOE!!"

Offline Michmol

• Forumlid
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
« Reactie #151 Gepost op: 18-01-2007, 16:54:32 »
Het komt mij voor alsdat de redactie erg hun best doet om ons te laten weten/doen geloven dat Renate ondanks haar acties níet de mol is. Na aflevering 1 verklaarde Sander dat hij bij de test alles op Renate had ingezet (voor zover dat mogelijk is, zie eerder bericht van mijn hand) en eruitvloog. Ergo; Sander roept naar ons dat Renate niet de mol is.

Na aflevering 2 vertelde Liesbeth bij Schiffers dat het niet abseilen van Renate absoluut niet verdacht was omdat Renate al ruim van te voren had gezegd een dergelijke opdracht niet te zullen uitvoeren (hoewel dit ook weer mollenpraat kan zijn). Ook Liesbeth zegt ons: Renate is niet de Mol.

Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Om mij heen zie ik een circus van waanzin ontstaan.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #152 Gepost op: 18-01-2007, 16:59:17 »
Spoiler: antwoord (klik om te tonen/verbergen)
The British are not impressed.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #153 Gepost op: 18-01-2007, 17:04:57 »
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Maar goed; het kan ook wishfull thinking van mij zijn. Ik zou het vreselijk vinden als hetzelfde type wederom de Mol zou zijn...

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #154 Gepost op: 18-01-2007, 17:40:44 »
Ja, ik denk nu toch ook Menno.

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #155 Gepost op: 18-01-2007, 18:17:04 »
Dan zijn we het eens!  ::tandpastasmiley::

't is trouwens te hopen dat WIDM vanavond doorgaat; Nederland 1 vindt het nodig het hele programmaschema in de blender te gooien om mensen de hele avond lang te vertellen wat ze al lang weten: dat het buiten waait.

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #156 Gepost op: 18-01-2007, 18:22:29 »
Volgens Teletekst gaat het wel gewoon door. En anders zullen we ze daar in Hilversum eens laten zien dat wij het ook flink kunnen laten stormen :P

Offline Michmol

• Forumlid
« Reactie #157 Gepost op: 18-01-2007, 18:26:28 »
Volgens Teletekst gaat het wel gewoon door. En anders zullen we ze daar in Hilversum eens laten zien dat wij het ook flink kunnen laten stormen :P

Ik zag het net ook staan. Mijn vriendin vreesde al een bijzonder onaangename avond met een uiterst chagrijnige Michmol  ;)!

Offline Risjaar

• Forumlid
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
« Reactie #158 Gepost op: 18-01-2007, 21:47:48 »
Is iemand al op het idee gekomen, dat de shot van Renate in de trailer, waarin ze haar hand opsteekt, misschien wel eens het moment uit de serie kan zijn, dat Karel vraagt: "Wie is de Mol"?

Ik blijf het zeggen: Renate, Renate, Renate. Laten we echt hopen, dat ze niet de mol is, dan wordt het misschien nog echt Milouska-spannend.

Ik denk nu echt iedere aflevering: Oh, duidelijk: Renate.

Aflevering 1: Roept tegen iedereen, dat ze gehaktballen zo lekker vindt. Blijft net zolang in het huisje-boompje-beestje-spel, totdat Inge eruit ligt (wat alleen niet op tijd gebeurt, maar dat is wel de beste molpositie voor dit spel)

In aflevering 2 seilt ze natuurlijk niet ab.

Heeft in aflevering 3 de nachttreinopdracht meteen verneukt, steekt haar mollenboekje nog voordat bekend is dat Paul met deze opdracht bezig is, in haar broekje.

En de hele tijd een zonnebril op, zodat je haar ogen niet ziet.
Ik vertrouw haar nog steeds voor geen meter.
C'est le Fruit!

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #159 Gepost op: 18-01-2007, 21:48:33 »
Is iemand al op het idee gekomen, dat de shot van Renate in de trailer, waarin ze haar hand opsteekt, misschien wel eens het moment uit de serie kan zijn, dat Karel vraagt: "Wie is de Mol"?

Het moment uit de leader komt uit de opdracht van volgende week zo te zien. :)