Ik heb het voor mezelf eens op een rijtje gezet. Hoe dan ook heeft de mol veel uit te leggen want de echte molacties zie ik alleen bij Dick en Nadja

. Ja, Renate doet ook mollig maar die mag het toch zeker niet zijn na het wegvallen van die andere 2?
Ik vind het niet te verklaren waarom de mol zoveel geld in de pot heeft gestouwd, ervan uitgaande dat het een van de 3 Eva, Inge en Paul moet zijn. De mol is dus niet erg gewaagd en mij een behoorlijk tikkie TE subtiel.
Kennismakingsfilmpjes
+++Inge en Renate raden alle zes filmpjes goed en verdienen 2500 euro voor de pot.
---Renate speelt wel de bijna-rest uit het spel met haar gehaktballen, Eva en Paul zijn gewoon mollig al sprong Paul wel in toen Karel de verhalen over de kandi's wilde afkappen.
Speurtocht door China Town
+++Eva lost de sudoku goed op
---maar zaait verwarring over wat Sander gezegd heeft bij de vraag over de dieselmotor. Renate gaat in op de verwarring die Eva zaait. Inge helpt Menno met meten met een verkeerd meetlint.
Letters zoeken
+++Eva was heel helder itt Dick en Nadja; ze zit wel op een molpositie maar we krijgen niets van sabotage mee. Paul en Renate (die vond ik alleen wel erg niks bijdragen) vinden 2 letters,
---Inge 0. Of telt mee dat Paul voor de 2e keer met de taxi wilde?
Abseilen
+++Eva en Inge spelen heldenrollen en zitten niet op een molplek (ik zie in Inges huilen echt geen acteerprestatie)
---Paul wel en zeker Renate die uiteindelijk zorgt voor -10000.
Doolhof
+++Renate en Paul zijn minder mollig al krijgt Paul de kans nog niet want met Menno was het al klaar.
---Inge net als Eva loopt meteen verkeerd
Treinstations + Molboekjes
---De kandidaten hebben meteen de eerste stationsnaam fout. Eva en Renate om het hardst.
Paul steelt de boekjes en komt in een mogelijk leuke grap van de regie, het kan zijn (wat ik hoop) dat Karel uiteindelijk zelf begon met bieden om hem in het spel te houden, en had Paul niet 4 boekjes bemachtigd dan hadden ze de eis bij de veiling kunnen 'verzwaren' maar ook dan kon Karel bieden aangezien alles blind was.
buggy's
+++Paul is er niet eens bij, Renate vindt 4000 euro al hoor je steeds Alex om het geld roepen.
---Eva heeft geen goede communicatie met de andere achtervolgers. Inge vindt maar 1000 euro.
Veiling
+++Eva zegt eerst overtuigend dat ze 0 heeft geboden, wordt daarna op haar nummer gezet bij overhandiging van de sleutel, is dat dan mollig??? Een onnodige leugen.
Kisten stapelen
???Het is onduidelijk wat dames' rol in het mislukken van deze opdracht is. Paul kan de opdracht hebben mislukt. Paul stelt wel voor om een hint te kopen voor een kist op de onderste rij. Dit is erg contrair de mol.
Vlotvaren
+++Inge en Paul leveren slechts 250 euro op maar hebben ook het vraagteken. Renate verdient hier heel veel en is ook steeds degene die het vat als eerste ziet en roept.
---Eva slaagt er niet in iets in de pot te brengen.
Jungleroute
Zoals Renate al zei hoefde de mol hier wederom niets te doen om chaos te veroorzaken. Wel wordt Paul weer eens ontlast doordat hij door wilde met trial and error, was dat gebeurd dan was er ook geen klok gaan lopen.
In de lift
+++Inge wordt liefst 2x gezien. Zeker de positie van Renates vat lijkt fout en toch ook de andere vragen blijven een ? houden dus zij kan nauwelijks de mol zijn.
+++Renate... ik hoop toch niet dat het hem erin ligt dat Karel zegt dat de KIJKER de mol krijgt te zien. We zien tweemaal verknipt Renate minzaam lachen, in de flashback van deze week en vorige week na Dick's ontzette blik. Zag hij dan toch niet Renate en worden we grootselijk belazerd???
+++Paul is erg tegenstrijdig. Het aantal cafébezoeken van Paul moet dan goed zijn, dat kan want de fout lag in de onderste rij; het moet dan Nadja zijn geweest die de som heeft laten verknallen. Maar als Paul dat netjes heeft gedaan klopt het zijnde de mol weer niet dat hij een hint wilde voor de onderste rij. En ook het aantal kruispunten bij buggyopdracht, een pure gok. Kans is klein.
---Eva heeft hier nog de meeste kans als de olifant 48 was (klopt dan met de muzikale aanwijzing?)
Opdracht 3:
+++Eva is de grote held met de vetste buit tot nu toe, totaal onnodig want ze wordt niet verdacht als mol.
---Inge en Paul worden meteen door Nadja gefotografeerd maar Renate ook.
Flessen verzamelen
---Iedereen is traag lijkt het wel, ook Paul met zijn boot, Renate met haar slippers. Inge die flessen vindt die niets waard zijn mocht ze de mol zijn en Eva sowieso met lege handen.
Slapen op een eiland
---Eva stookt Nadja op, toch een tikkie vreemd.
Rondleiding
-+-Paul speelt wel heel erg de held met inzet van een joker. Maar ja zo komt er toch weer geld in de pot, typisch.