opvallende punten richting renate uit de laatste aflevering>>>>
* Renate vertelt dat ze afstotende magneet met inge vormt,
* Renate zit weer erg veel in de biecht
* als eva zegt dat een iemand niet na hoeft te denken over wat te doen met het gewonnen geld word er ingezoomd op een nogal verveelde renate>>>de mol
* ze raad het goede woord en ze weet volgens mij zelf niet hoe ze op dat woord komt of ze wil dat wij verward raken en zorgt dat ze niet meer verdacht is door deze opdracht
* ze mag als eerste in de regiekamer zitten niemand die haar controleert dus wie weet wat ze daadwerkelijk heeft uitgevreten???
* ze heeft steeds op afvallers gestemd eerst sander een x op nadja en ze verdacht dick ook, inge zag ze in de lift maar vreemd genoeg verdenkt ze haar niet, ze zei in deze aflevering, ik wil best met eva op een slaapkamer bovendien vind ik het fijn om eva in de gaten te houden dus ze vertrouwd eva niet!!
* in de regiekamer zegt ze iets opvallends, daar zit je dan in het walhalla van widm en wat doe je dan NIKS IN MIJN GEVAL<<<< haar geval is dat ze de mol is en ze dus geen jokers en aanwijzingen nodig heeft
* dan aan tafel vlak voor de test zegt renate dat ze wil toasten maar ze toast niet op een leuke finale of op hoe het is geweest nee ze zegt heel specifiek: op het kwartet oftewel 4tal<<<<<wist ze al dat ze met z`n vieren doorgingen en er niemand uitging bij de test?
* dan de test karel heeft zijn zin wie wil als eerste de confrontatie aangaan of renate steekt haar hand in de lucht, het is heel duidelijk dat ze heeel erg graag als eerste wil terwijl je normaal gesproken liever het moment van de waarheid uit stelt!<<<< hint hint hint?

bekijk al afleveringen nog eens en zeg dan wat je opvalt? mij viel op dat bij bijna elke opdracht renate als eerste actie onderneemt zowel negatief als positief... mol is 1!!! winaar is 2 en verlieser is 3?!
nou dit vind ik allemaal op zijn minst opvallend voor gewoon maar een kandidaat!
vanaf aflevering 1 zat ik vorig jaar op molouska en dit jaar zit ik vanaf aflevering 1 op renate en je mag het tunnelvisie noemen maar hoe dan ook ze heeft van de regie een bepaalde rol gekregen in widm het kan een afleidingsmanouvre zijn maar opvallend is ze zoiezo!!