Nadja gaat rechtdoor !?!?!?! Weer zo'n irritante domme naïve actie
vanuit NEUTRAAL oogpunt?
Lastige aflevering. De eerste opdracht was erg leuk en is goed utigevoerd, slimme actie om geld te laten liggen. Goed werk van Paul, Dick en Menno. Slecht werk van Nadja en ook wel van Inge. De rest heeft naar mijn idee niet echt iets fout gedaan.
Ik vond het jammer dat Paul zo'n opdracht kreeg. Gelijk de hele groepssfeer weg. Uiteindelijk waren redelijk veel mensen toch coulant met het boekje: Inge en Dick vooral. Paul heeft het niet extreem verziekt en heeft er goed aan gedaan om ook te vertellen wat zijn bedoeling was. Maar zoals Karel zei, hij ligt nu wel zo ongeveer uit de groep. Verder is het hier, vrij letterlijk, uitstel van executie. Ik denk dat ie de volgende keer de groep alsnog moet verlaten wegens het slechte resultaat van zijn test, omdat hij denk ik zo druk is geweest met boekjes jatten dat hij niet de tijd heeft genomen om op molstreken te letten. En hij is Dick een joker verschuldigd...
Verder, waar was dat station dat ze gemist hadden voordat ze bij het eerste station kwamen dat ze opschreven?
IDD NIKS BLAUWS GEZIEN
De weerschijning van de lichten op de stations 's nachts in de camera. Is denk ik geen hint.
^^ Ik lees : ben er 11 februari.
Zucht..ik probeer ook een reactie te plaatsen..."Tijdens het plaatsen van uw reactie zijn er 10 andere reacties geplaatst..."