Money don't matter tonight van Prince
Met dank aan Limone!
Wie is de eerste die dit als hint ziet?
Dagenlang al volg ik dit topic zonder zelf een post erin te gooien, dus bij deze dan... Qua tempelopdracht zakte mijn Renate-verdachtheid wat, al kan zo'n mol natuurlijk niet elke opdracht overduidelijk verdacht zijn. Nadja en Inge vond ik ook heel verdacht, en die redenen zijn al honderd keer eerder in dit topic genoemd. Dan hebben we nog Eva - mijn broertje en ik waren het er over eens dat het wel érg logisch is dat rechttoe naar de tempel in zo'n 'puzzel' waarschijnlijk verkeerd is. Eva was dus ook verdacht. Dat Dick het zo góed deed, kan ook verdacht zijn...
Goed dan, daarna de 'opdracht' van de computerschermpjes... Er is vast wel een rede dat het op deze manier is gedaan. Waarom zouden ze bij WidM zonder echte rede iemand in het spel willen houden? In het verleden is het ook wel eens gebeurd dat mensen in het spel konden blijven, maar dan toch nog onder andere omstandigheden dan deze... Het spel is pas net begonnen en dit vond ik een beetje een weggevertje. Ik weet het eigenlijk niet precies, maar ik vind het toch een beetje... raar. Waarom net nu?
Dan de treinopdracht... Verdacht is zo'n beetje iedereen met deze opdracht. Renate en Alex (toch?) schreven de verkeerde namen op, maar als je naar het dagboek van de mol kijkt, hoeft dit niet meteen te betekenen dat die twee ook meteen het meest verdacht zijn.
Ik heb al zin in vanavond!