- Jim Bakkum
Alhoewel hij het waarschijnlijk te druk heeft met Fame, als de nieuwe WIDM deze zomer wordt opgenomen, EN zijn nieuwe album.
- Peter Blok, ben héél benieuwd hoe die zal reageren op WIDM.
- Carice van Houten, idem, al heb ik bij beiden het idee dat ze zich wel met belangrijkere dingen dan WIDM bezig zullen houden, helaas. Wat die betere dingen zijn, is mij een raadsel. Volgens mij is WIDM juist de beste stap die je maar kan maken in je carrière.
- Sonja Bakker. Hebben wij ook weer iets te lachen
. "Ik denk dat xxx de mol is. Volgens mij probeerde hij/zij ons vandaag namelijk 2100 calorieën te laten eten, wat echt níet kan. Het is geen SASweek!"
- Klaas Jan Huntelaar
Er moet toch iets leuks om naar te kijken inzitten. Helaas vermoed ik dat we geen sporters zullen krijgen..
- Carry Slee. Dat lijkt me nou echt een Molmens. Ik weet niet waarom. Francine Oomen lijkt me ook leuk. Denk dat zij errg mooie biechten bij elkaar kunnen vertellen.
- Doutzen Kroes. Voor de heren.. En gewoon omdat ze me best nog wel slim lijkt. Iedereen verwacht dat modellen stom zijn, maar ik heb het idee dat het echt de verrassing van het seizoen zou kunnen zijn.
- Giel Beelen (de verplichte 3FM-dj). Over Gerard Ekdom was bekend dat hij niet mee wilde doen, maar Giel? Dat lijkt me nou echt leuk!
- Mohammed B / Volkert van der G / Joran S / Willem H. Bekender dan menig Mol-deelnemer van dit jaar. Errg geschikt om te saboteren en de regeltjes NET iets anders te interpreteren.
- John of Linda of Johnny de Mol. Alleen jammer dat het dan al zo duidelijk is wie er juist NIET benaderd zal worden voor de belangrijkste functie van het spel, enkel omdat het er zo dik bovenop ligt..
- Cas Jansen. Gewoon omdat hij leuk is.
- Anthonie Kamerling. Kijken of hij het langer volhoudt dan zijn zusje Liesbeth.
- Isa Hoes. Omdat ze leuk is. Alleen dat kan niet in dezelfde serie als Anthonie. Anders is 't zo zielig voor de kinders.
- Ruben Nicolai
- Sascha Visser. En dan extra veel opdrachten in zwemkleren
Lijkt me wel weer genoeg opties.
Eerder genoemde opties die 'k ook wel leuk vind, zijn;
- Hadewych Minis (alleen kan ik dr hersencapaciteit niet echt goed inschatten, gezien ik dr alleen ken uit Moordwijven..
)
- Bastiaan Ragas
- Eric Bouwman
- Everon Jackson Hooi
- Sophie Hilbrand
- Céline Purcell
- Carolien de Bruin
- Jeroen van Koningsbrugge
- Klaas van Eerden
- Humberto Tan
- Kurt Rogiers
- Dione de Graaf
- Bianca Krijgsman of Plien van Deutekom (liefst allebei. Maar das minder leuk.. )
- Bert Visscher
- Matthijs van Nieuwkerk
- Jochem Meyer
- Arie Boomsma
- John Ewbank
- Thomas Acda (of Paul de Munnik)
- Paul de Leeuw
- Sipke Jan Bousema, opdat anderen ook eens ontdekken hoe LEUK hij is
- Jeroen Pauw
- Syb van der Ploeg
- Ernst Paul Hasselbach! Zien we die ook eens op een andere locatie dan een onbewoond eiland
Dat zijn wel weer genoeg opties lijkt me zo. Eigenlijk vind ik iedereen wel best, alleen moet het een leuke groep zijn. En ach, zoveel mensen kende ik nou ook weer niet van deze WIDM. Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit van een Dennis of een Regina gehoord had, bij aanvang deze serie, maar heb geen moment lopen klagen. Alleen, als ik het voor het zeggen had hè..