Nieuws Vanaf 24 maart gaan we weer op zoek naar de mol!
Met nog een aantal dagen te gaan lijt me dat wel tijd worden .. kijk ik gewoon niet goed ? ( Of in het verkeerde forum, dit is deenige van 2003 tot nu toe, toch ? )
Paul Brandt Louis MiddelveenDick TurpinHerman MensenJos de WinterPeter de BoerMieke VerstraetenBarbara van VeenMargriet MachielsenEdith WeberMiriam AkkermansHelaas heb ik er verder nog geen profielen van ofzo....maar we zoeken verder!!!
Corien, je kunt her en der op het forum al wat namen terugvinden, maar toevallig heb ik vanmorgen van een zeer betrouwbare bron de lijst met namen van de kandidaten gevonden:Paul Brandt Louis MiddelveenDick TurpinHerman MensenJos de WinterPeter de BoerMieke VerstraetenBarbara van VeenMargriet MachielsenEdith WeberMiriam AkkermansHelaas heb ik er verder nog geen profielen van ofzo....maar we zoeken verder!!!
Paul Brandt Louis MiddelveenDick TurpinHerman MensenJos de WinterPeter de BoerMieke VerstraetenBarbara van VeenMargriet MachielsenEdith WeberMiriam Akkermans
Jos :+
Voordat onze fantasie echt op hol slaat:Die Edith Weber, is dat een zus van Marianne.Dan kunnen we met een zangproef ons borst wel natmaken.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
638 gasten en 18 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland