Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
ook
Idealiter heb je gewoon een spelleider zonder kennis. Dan kan daar ook niet uit worden geput. En krijg je makkelijk opzoekbare vragen Maar je deed het heel goed hoor D*n
.maar verder gaat het goed . tot dat ik een keer een fout maak, dan komt er een groot protest
Ik kan de Duitse vraag ook fout gehad, had de vraag heel anders opgevat, namelijk zin vertalen en de vervoegingen erbij doen (zoals Molow ook had gedaan).
Tja, ik vond die vraag heel erg makkelijk, maar blijkbaar begreep niemand anders hem... Hopelijk komt Luckyrik vandaag nog online...
vast wel..die vraag was niet bepaald makkelijk aangezien niet iedereen duits heeft gestudeert of geleerd.
Man, jou scheikunde en wiskundevragen waren ook voor sommigen onmenselijk...
alleen een paar wiskundevragen.maar voor bijna alle vragen geldt, dat ik ze ook zou kunnen oplossen. ( en dat zegt veel toch? )
Nou, ik had het gros dus niet op kunnen lossen... En heb je mij horen klagen? Ja!
ja dat heb ik gehoord .ik wou alleen zeggen dat ik niet zo dom ben als jullie je voorstellen
Je hebt je eerste 3 vragen inderdaad tot nu toe goed gehad! En die van het tweede gedeelte van deze ronde lijkt mij ook wel goed te doen, zelfs voor jou!
nu moet ik natuurlijk even bewijzen dat ik niet zo dom ben als jullie je voorstellen.
Een voordeel voor de tweede ronde is, is dat ik redelijk soepel zal zijn bij jullie antwoorden...
Yaay hopelijk is dat wel een vraag die te doen is.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
868 gasten en 28 vaste bezoekers