Ik heb hem vluchtig doorgelezen en ik moet zeggen, er zit een goed verhaal in. Dus het is zeker de moeite waard, ook voor de andere boekenclubleden, om alvast eens even te oefenen. Wanneer gaan we deze bespreken? Vant weekend??
We doen gewoon wild en beginnen alvast! Ik moet m nog echt goed lezen, maar ik kan alvast beginnen met
de voorkant:
Hierop staat donald duck bij een wensput en gooit met zn ogen dicht er een muntje in en Dagobert gooit ook met zn ogen dicht een magneet met een touw eraan achter het muntje in. Dit roept veel vragen op:
-Waarom staat er een bordje bij de wensput met 'Wensput: €1'? Dat heb ik nog nooit bij een wenspunt gezien en waarom €1? Vind ik wel veel hoor...
-Waarom gaat Dagobert niet op een later tijdstip vissen met die magneet hengel? De kans dat ie nu betrapt wordt is bijzonder groot.
-Waarom kijken ze allebij niet naar de put en hebben ze hun ogen dicht? Is dat verplicht bij wensputten in het algemeen?
-Is een euro eigenlijk wel magnetisch?
-Is het touwtje van van de hengel van Dagobert niet veel te kort?
Ik hoop dat deze vragen mss duidelijker worden in het verhaal!
Verder zijn erg mooie en opvallende kleuren gebruikt, ziet er mooi uit.
Titel:De titel van dit deel van donald duck is: Nr.32-2004
Toegegeven, dat is best een strakke, duidelijke titel en vooral ook erg functioneel. Maar wel een beetje gewoontjes en saai, van mij had die titel wel wat gedurfder gemogen! Als je alleen af moest gaan op de titel: Nr.32-2004 dan zou ik het niet snel kopen, maar de kleurige voorkant maakt veel goed.
Later meer over de inhoud!
En idd iedereen kan nog meedoen!