Ik ben het wel met DC eens, ik hoop dat we het bij feiten kunnen houden en niet over en weer chaos gaan veroorzaken.
Ik heb nog proberen bij elkaar te zetten, wie sprong nou op de LHD-wagen en wie verdachte hem zelf?
Begon over LDH:
- SpacyColours - combinatie
- Nieky - op basis van samenvatting/analyse (on)wolfse acties van Dikke Controleur
Gaat vroeg mee in op LDH toen nog niet veel mensen dat deden:
- Lucy - vind ldh anders dan normaal. - zegt overduidelijk (meermaals) dat ze op ldh gaat stemmen.
Niet heel duidelijk:
- de_witte Stem stond al min of meer vast (o.a. gebaseerd op opmerking over compleet vertrouwen?) en ziet dat die ook verdacht wordt door anderen (noemt geen naam!)
Gaat later mee op LDH:
- Daisy - ldh gaf geen duidelijk reden waarom hij haar vertrouwde; zag al dat er meer op ldh gingen en ging mee
- Swifty vind hem ook anders dan anders reageren; gaat mee met de stemmen op hem.
- Timvdons - Vindt zijn argumenten en opmerking was warrig en onduidelijk plus loze argumentatie om wat te kunnen posten.
- molduck gaat mee, voegt verder weinig toe
- Mrchipie - zegt meermaals tactisch te stemmen.
(voor mij) onbekend (kan gewoon aan mij liggen want ben niet alles doorgegaan )
- ennasil
- D*N
- Tim579 <-- dode gegijzelde
Laten we niet vergeten dat ik de allereerste was die een verdenking richting Ldh uitsprak, weliswaar met lynch 1, maar met dezelfde redenen als waar mensen hun stem op baseerden bij lynch 2.
Verder zou ik nog toe willen voegen in dit schema de woordenwisseling die Linus met Ldh had. Zij ging op een gegeven moment heel erg in op de cijfertjes van Ldh en dat het zo niet logisch is om op een medewolf te stemmen met lynch 1 (wat echt dikke onzin is trouwens, want dat gebeurt wel vaker, hetzij om een medewolf op te offeren, hetzij omdat diegene wsl geen lynch wordt en je zo voor later mocht 1 van de 2 dood gaan kan zeggen dat je op een wolf hebt gestemd). Naar mijn idee was ze Ldh nog meer onder vuur aan het leggen terwijl hij al aangevallen werd, en zelf heeft ze haar handen niet gebrand aan een stem op hem. Hoort wel thuis in dit schema omdat het de verdenking op Ldh aanwakkert en anderen dus aan kan zetten om op Ldh te stemmen terwijl ze zelf buiten schot blijft door niet op hem te gaan.
Focus, je uitleg dat je laat thuis was klinkt wel plausibel, maar ik vind het onnodig om zo te benadrukken dat jij Ldh niet verdacht vond. Zoals DC ook zegt leidt dat ons nu ook niet naar een overvaller.