Robbieazerty
Dag1:
Niet gestemd
Dag2:
P125: verdenkt Lucy, overvallers stemden op Molebuster. Haalt Molduck, D*N, Miek1999, Swifty, TimvDons, Daisy, Linus, Brtdm en Hautoa uit analyse stemgedrag directeur & lynch1)
P164: molduck, miek199, Jann, Sander, Tim en Hautoa zijn verdacht omdat ze wellicht via wolventopic wisten om op Molebuster te stemmen. Wou op DC stemmen op dag 1.
Stemt op Hautoa
Dag3:
p71: stemde op Hautoa: “Hautoa, mijn stem op jou is vanwege mijn uiteenzetting in het andere topic (bij de meerderheid die op een bankdirecteur stemde én een MB stemmer omdat ik ervan overtuigd ben dat wolven daarin mee gegaan zijn). Vervolgens kwam je posten dat alle MB stemmers in ieder geval niet verdacht zijn. En tja aangezien ik je in mijn visie al verdacht vond en je dan komt verkondigen dat je zelf totaal niet verdacht kan zijn, ben je dus juist wél verdacht in mijn hoofd. En ik had mijn stem toen al ingestuurd voordat, was het mollenmania, jou ook verdacht begon te vinden. Ik heb het allen niet van tevoren gezegd omdat mensen anders maar mee gaan op de meerderheid. “
P132: vertrouwd DC en verdenkt DeWitte
P281: verdenkt dewitte minder door zijn tegenspraak op het zienerplan.
P335: verdenkt Molduck obv theorie dat inactieven toch mee stemmen omdat die in het wolventopic kunnen lezen op wie te stemmen. (verwijst naar z’n p164 op dag 2 met molduck, miek199, Jann, Sander, Tim en Hautoa als verdachten). Zijn stem gaat naar Molduck.
Stemt op Molduck
Analyse:
Robbie is niet heel actief, maar zijn posts zijn wel duidelijk in wat hij van zaken vind. Is uitgesproken over spelers, en legt uit waarom hij stemt zoals hij stemt.
SanderFMC
Dag1:
Stemt op Molebuster
Dag2:
P281:gaat op Mollenmania stemmen, omdat die de aandacht probeerde te verleggen naar Lucy ipv Molebuster.
Stemt op Mollenmania
Dag3:
Stemt op Vermoljoen
Analyse:
SanderFMC is zo inactief dat ik er niets mee kan.
SpacyColours
Dag1:
Stemt op mrchipie
Dag2:
P84: LdH staat bovenaan verdachtenlijstje (Eerste keer dat LdH wordt genoemd deze dag!). Verdedigd Daisy. Stemde mee op mrchipie obv zijn chaotische gedrag.
P90: theorie dat wolven dachten dat Lucy & Bjorn koppel waren (2 vliegen in 1 klap)
P127: verdedigd zich tav aanval brtdm. Wou op Swifty stemmen, maar switchte naar mrchipie. Denkt dat Lucy onschuldig is.
p136: vindt het opmerkelijk dat Molebuster zich niet heeft verdedigd door ‘even actief’ te worden.
Stemt op LdH
Dag3:
vind Vermoljoen verdacht, maar wil Swifty er uit gooien om van te leren.
P150: vertrouwd brtdm niet
P195: verdenkt Vermoljoen en Swifty vanwege theorie Kaasje en dewitte obv gedrad de eerste dagen. Vertrouwt Kaaasje
P322: stemt Blanco (=dewitte)
Stemt op DeWitte
Analyse:
SpacyColours is de eerste die LdH op dag 2 noemt, en is dus geen volger. Spreekt op dag 3 eerst over Swifty/Vermoljoen maar switcht toch naar dewitte. Door de wijze (ik stem blanco) valt dit zo op dat hij veel aandacht genereert voor mee lopers om op dewitte te stemmen (ipv Swifty). Dit alles bij elkaar zorgt ervoor dat ik SpacyColours als gegijzelde zie op dit moment.