Misschien zijn Jacco en Nieky wel beiden overvaller en is dit een tactiek van de overvallers om er eentje op te offeren waarna ze hopen de ander veiliggespeeld te hebben
Of het zijn natuurlijk weer twee gegijzelden die tegen elkaar opgezet worden
Dit gaat me te makkelijk... al had ik mijn bedenkingen bij Niek wel na zijn opmerking met de lachende smiley gisteren, alleen is dat wat ik over hem zei (out of character) meer een idee dan concreet bewijs om te beschuldigen.
Ik wil mijn stem best wijzigen, al is het maar om te zien wat er gebeurt. Dit is wel een interessante situatie Alles gaat steeds alle kanten op hier. Dan weer massaal op Jacco, dan moeten we voor Lawliet gaan of Ennasil en Jacco gaan (plan Spacy). En nu weer voor Nieky
Maar 100% vertrouwen doe ik deze switch ook niet. Opmerkelijk ook dat Hautoa die best wel stil is, nu ineens met zo'n bericht komt (ja ik was je een beetje uit het oog verloren, logisch ook), maar ben bereid je het voordeel van de twijfel. Als Nieky geen overvaller blijkt maar een gegijzelde... wordt het verdachtenlijstje ineens heel groot (dan is iedereen inclusief ikzelf als ik meega natuurlijk verdacht, krijg je daar weer een dynamiek in). Dan moet dit haast wel een vooropgezet overvallerplan zijn...
Ik weet het niet meer
Qua Nieky stemmers hebben we nu dan:
1. Kaaasje (nieky?)
2. belg
3. FrankLapidus
5. D*N (nieky)
6. MV (spacy, twijfelt...)
7. Miek1999 (jacco zegt ze)
9. Vermoljoen
13. Jann
14. SpacyColours
15. TimvDons
16. Jacco (nieky)
17. B&W (nieky)
18. Nieky
19. SanderFMC (nieky)
20. Daisy
22. Dikke Controleur
23. Robbieazerty
25. Linus
27. L Lawliet
29. mrchipie
30. Brtdm (nieky)
31. Hautoa (nieky)
33. de_witte
Als iedereen die nu meegaat geen overvaller is (en niek wel), dan zouden dus de overige 4 overvallers waarschijnlijk uit deze poule komen: Belg, Miek, Frank (maar is dokter), Jann, Spacy, TimvDons, Daisy, DC, Robbie, Linus, Lawliet. Chippie en Witte.
Dan zijn er nog maar 12 mogelijke overvallers over... tenzij er een overvaller meestemt en het vooropgezet plan is zoals Witte zegt.