Wat gebeurt er hier allemaal?
Allereerst welkom Mitchkox!
Maar ik zie nu niet echt geen reden meer om niet op Tim te stemmen. Jammer dat dit de 2e keer is vanwege een hint uit letters, maar dit is wel een ander soort hint en bovendien zat je er de vorige keer ook niet heel kort in, dus heel erg is het ook niet.
Op iemand anders stemmen, kunnen we wel doen, maar dat is een nog grotere roulette dan voor tim te gaan. Stel de hint klopt, dan kan Micheal morgen beginnen aan een nieuwe hint. Klopt het niet, is het jammer. Maar een alternatief heb ik niet echt.
Het enige waar ik me nog over verbaas is de weerstand om op Tim te stemmen. De hackers weten uiteraard of Tim een hacker is en of de KLM hint een logische hint is. Als morgen de M komt, is het een beetje dom om nu alles eraan te doen voor een dagje uitstel.
Als ik hacker zou zijn en Tim zou dat ook zijn, zou ik gewoon op Tim stemmen vandaag, tenzij er iemand anders in de groep is waar 'klas, kleur, klomp of kluis' op kan slaan.
Als Tim geen Hacker is, denk ik dat veel hackers toch gaan opperen om nog niet op hem te stemmen. Dan blijkt morgen dat ze gelijk hebben en dan hebben ze mooi vertrouwen gewonnen.
Ik krijg het gevoel dat dat laatste nu aan de hand is.