Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ikzelf vond de klm een goede hint, maar wilde 1 dag wachten om het 100% zeker te weten voordat we forumleden gaan verbannen. Toen later mitchkox actiever werd en goed redenen zag om toch voor tim te gaan heb ik gestemd op Tim omdat we toch niks anders hadden.
Het lijstje van Sanmol klopt sowieso al niet in de volgorde aangezien ik al vanaf pagina 1 of 2 overtuigd was van de hint en dat ook aan anderen heb proberen duidelijk te maken.
Dit geldt ook voor mij. Nu lijkt het alsof ik één van de mensen ben die pas op het laatste moment aanhaakte
Ik heb gewoon wat highlights aan elkaar geplakt. Iedereen die precies wil weten wanneer wie wat zei moet gewoon terug scrollen .
En Sanmol zet zichzelf neer als een van de eersten... terwijl hij juist eerst nog heeft geprobeerd ons af te leiden van de hint (door het woord KLOK voor te stellen) en ons heeft proberen te overtuigen te wachten op de volgende letter
Frank, jou vertrouw ik nooit
Grappig, dat hoor ik vaker in forumspellen
Lees mijn bericht terug van dag 2. Ik zou graag vandaag (of morgen) op Sanmol gaan voor nu. Misschien verander ik morgen van gedachte maar ik vertrouw Sanmol momenteel niet
Swifty stemt eerst voor Tim blijven, maar corrigeert opeens naar Tim moet gaan en dan weer terug .
.. en ons heeft proberen te overtuigen te wachten op de volgende letter
Nee, ik word niet goed gelezen. Niet door Miek en nu ook weer niet door jou. Ik schreef dat het jammer was voor Tim, maar dat de enige aanwijzing die we hadden wees op hem, en dus moesten we hem wegstemmen. Ik heb niet gedraaid, ik werd niet goed begrepen in mijn eerste post hierover. Daisy bijv las mij wel goed
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
946 gasten en 3 vaste bezoekers
RealityTV vandaag