Nou, hierbij weer mijn dagelijkse post want ik ben weer lekker inactief dit spel. Sorry daarvoor! Gisteren had ik een vrije dag en was ik nauwelijks thuis, dus heb niet echt de mogelijkheid gehad te posten. Natuurlijk wel om te stemmen, zoals Robbieazerty netjes heeft aangegeven, maar vervolgens werd er enorm veel FAKE NEWS verspreid:
Focus, Lödewijk én Brent niet gestemd?
Ander dingetje: Focus, Brent en Lodewijk komen volgens mij in de gevarenzone qua activiteit toch? Focus in ieder geval volgens mij?
Gelukkig was mijn rots in de branding aanwezig om mijn naam te zuiveren:
Hallo Timvandons hier staat gewoon dat Lödewijk gestemd heeft hoor!
Ik snap dat je zit te azen op zijn functie van Keigoed Yellend Orakel en Geweldig Rekenwonder Expert (afgekort KYOGRE), maar die ga jij zo niet krijgen!
Dank je,
Archie Wat ben je toch een
Aardige
Raadgevende en
Charismatische
Heer die
Iedereen
Enthousiasmeert!
Gelukkig ging Daisy wel door het stof en bood ze ongeveer een duizend keer haar excuses aan met overslaande stem en een gezicht vol tranen en snot, dus alles is weer koek en ei tussen ons:
Oeps, sorry Lödewijk!
Maar goed, terug naar de inhoud. Het lijkt mij een goed moment om mijn artefact maar eens te spelen, want na die twee voltreffers van mij op
belg (dacht die knul trouwens dat hij de enige Belg op dit forum zou zijn ofzo? Stel je voor dat ik mezelf 'nederlander' had genoemd), verwacht ik dat die muiters mij keihard gaan vermoorden!
Nogal een raar artefact, want normaal ben ik iemand die nooit jaloers is! Desondanks steel ik het artefact van
Mitchkox. Mijn lynchstem zal ik ook alvast uitbrengen, omdat ik vanavond niet kan. Ik heb jullie berichten even met een enorm vergrootglas zitten te bekijken
zoals dat mannetje op Vermoljoens avatar en ben tot de conclusie gekomen om mijn stem deze keer op Mitchkox uit te brengen. Hij is zijn artefact straks kwijt, dus dan mag hij ook wel gelyncht worden, toch?