In mijn ogen onverdacht (blijkt dus 1 van de 4 keer al te kloppen):- Nieky is goed, omdat hij de vete had met Belg die muiter bleek te zijn. Dit zou een muiter niet zo extreem aanpakken. (Bleek dus te kloppen)- Daisy is cupido en dit geloof ik nog steeds.
- Brent geeft een goede beschrijving van zijn stem en hoe hij deze heeft bepaald. Verder stemde ik tot nu toe verkeerd op Kaaasje, Nieky en Brent. Allemaal piraten als het klopt. Ik denk dus niet dat hij een muiter is.
- Mitchkox omdat ik niet verdacht ben. Oke ik stem dag 2 op Kaaasje en ga mee met de flow, daarna op Nieky die ik daarna ook vrijpleit heel duidelijk. Maar op dag 4 wijzig ik mijn stem van Michael90 die uiteindelijk Jack Sparrow dus goed blijkt te zijn naar Brent (waarvan het nog niet bekend is of hij goed is, maar ik wel goed acht).
- TimvDons zijn rol is gezien door Daisy. Daisy geeft hij aan dat hij piraat is. Vertrouw ik daarom ook.
In mijn ogen niet heel erg verdacht (blijkt dus 2 van de 3 keer te kloppen):- Lodewijk stemde twee keer op Belg. Als een van de eerste op dag 2 en dag 3. Stemt op dag 4 op Brent. Ik schrijf hem nog niet per se af, maar heb wel meer twijfels dan na dag 3.
- Mrchipie stemde ook twee keer op Belg.- Convans stemt twee keer op Sanmol en geeft hier ook zijn mening over.In mijn ogen neutraal/verdacht:- Chardo stemt twee keer op Nieky. Maar net als ik, Sanmol en Belg zou het gek zijn om met alle muiters op dezelfde persoon te gaan. Ik verwacht dus dat Chardo net als ik een piraat is. Maar zeker weten doe ik het nog niet met deze theorie. Daarnaast stemt hij op dag 4 weer hetzelfde als mij op Brent. Echter is Brent voor mij zo goed als zeker een piraat.
-
Swifty stemt gemiddeld of laat en stemt op Kaaasje en Belg. Gaat mee met de meeste stemmen en met de flow.- SpacyColours stemt twee keer met random stem. Waarom? Hij geeft een verklaring maar dat pleit hem niet vrij. Stemt na als Tim als tweede op Convans.
- Michael90 neutraal -> geen idee.- Drenziboy neutraal -> geen idee. Weinig inbreng.
- Focus stemt twee keer op goede Nieky, dag 3 stemt zij niet en vervolgens dag 4 op Convans als laatste op met de flow mee te gaan. Verdacht!
EDIT: Tim naar onverdacht, omdat mijn grootste verdenker dit zegt. Klinkt logisch toch hahhahaa