Ik vind zowel Spacy als Ricardo hier heel verdacht...
Edit: En ik kan nu ook best iemand aan mijn zienerwaarheidkant toevoegen. MV, is dat bekende nummer van Claudia de Breij jouw lijflied? (Ik heb dus MV de 2de nacht bekeken want hij zat puur op mij).
Dit was wel heel makkelijk claimen he?
zelfde geldt voor Spacy, lijkt me vrij duidelijk dat ik Eevee ben
Aan het begin van het spel had je nog geen verdachten, hoe zit dat nu? Wat zijn je verdenkingen?
Ik ben ook wel benieuwd hoe Luchtmaniak, Lucy en Chardo naar de huidige situatie kijken. Ze zijn wat aan de stille kant.
Dan vind ik het interessant om het stemgedrag te bekijken. Stemming 1:
Lucy --> MV
Michael --> Lucy
Chardo --> Convans
Convans --> Ricardo
Luchtmaniak --> Drenzieboy
MV --> Lucy
D*N (een wolf) --> Drenzieboy
Spacy --> Eerst Drenzieboy daarna D*N
Monkeysuncle --> Drenzieboy
Drenzieboy (wilde eigen hachje redden en was goed) --> Lucy
Frank --> MV
Opvallend is hier de switch van Spacy. Maar D*N neemt hier wel een risico. Ik vroeg hem aan welke namen hij zat te denken, noemt DRenzieboy en Spacy. De meerderheid koost voor DR, maar het had ook de andere kant op kunnen vallen en daarmee een wolf verliezen (als Spacy een wolf is). Zouden ze zo'n groot risico nemen op dag 1? Al valt het me wel op dat Spacy wel heel snel nadat zijn naam genoemd werd ineens actief werd: 'ik ben er :-[' Dus bij Spacy zijn er voor en tegens over het hele spel genomen, ik geef je nu nog het voordeel van de twijfel.
Maar het is ook onze stille Willie Luchtmaniak die met Lucy (die ik toen noemde) en DR komt als antwoord op dezelfde vraag. Luchtmaniak horen we bijna niet, hij is er wel, maar wel in mindere mate dan anderen. Ideaal voor een wolfje die nog niet in de kijker staat, niet? Ging dat ook niet zo op het discord potje waar Ricardo het over had?
Bij de tweede stemming wordt alles op D*N gegooid, pas nadat Convans D*N confirmed als slechterik. Over de rol van Spacy wil hij niks zeggen. Er zijn meerdere zienerclaims geweest en daar vertrouw ik op dat jij degene bent die de echte ziener is. Tenzij dit vooropgezet plan is van de wolven, wat volgens Luchtmaniak weer erg zuur zou zijn
Of zeg je dit om jezelf minder verdacht te maken...?
Dan zegt Michael90 nog iets interessants tegen Ricardo
Je lult jezelf mooi vast Het aantal stemmen is nog steeds 8 en je had net nog niet gestemd toch? Ik weet wel op wie ik na D*N ga.
Michael is er niet meer, wilden de wolven van hem af omdat het balletje anders alsnog naar Ricardo zou rollen.
Ik neig ernaar te gaan te stemmen op Ricardo die ik op dag 1 al verdacht vond en als hij toch geen wolf blijkt, chapeau voor de wolven hoe jullie hem in een bepaalde hoek hebben gedreven. Maar dan weet ik wel wie jullie wel zijn..