Volgens mij krijgt een wolf pas info als er nog minstens een andere wolf in dezelfde groep zit?
Oh ja, true. Ik wou net komen uitleggen van "Ja maar als de wolf dan dus geen info krijgt weet ie dat iedereen in die groep geen wolf is. Maar terwijl ik dat typte, besefte ik dat in dat geval hij/zij/hun waarschijnlijk ook niet te horen krijgt wie er allemaal in die groep zat.
Ik ben in ieder geval blij dt ik wat bijval krijg over mijn idee om me zo veel mogelijk op dezelfde rol te stemmen. Moedig, want ik kreeg er gisteren 4 stemmen voor.
Swifty legt mijn idee erover volgens mij beter uit dan ik gisteren (in het spel... eergisteren in het echte leven). Zeker met zoveel rollen is de kans dat 2 wolven op dezelfde rol stemmen ontzettend klein. Later in het spel als er weinig rollen over zijn is het misschien inderdaad niet meer zo handig.
En wie twijfelt aan deze strategie kan toch nog steeds gewoon zelf een random rol kiezen als ie wil?
Er zit trouwens een speciale rol onder de Mr.Chipie stemmers, want iemand zijn stem telde dubbel.
Oeh, goed gespot!
En wel fijn dat er in nacht 2 al 2 slechte rollen weg zijn. Jammer voor de ziener, maar hopelijk is er inderdaad een back-up.