Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Ik stem op Bloodwolf, want hij is al 2 dagen offlineIk weet dat jullie op inactieven stemmen niet ideaal vinden, maar ik heb echt geen idee wie een wolf kan zijn, en Bloodwolf zal waarschijnlijk toch niet de meerderheid krijgen
Zou iedereen die een geheime boodschap hebben gehad willen delen op wie ze in de betreffende nacht gestemd hebben?
Maar dan kunnen we er toch eerder voor kiezen om zijn rol te onthullen, dan hem er uit stemmen
Ik stem op MitchKVooraleer ik het vergeet!
Ik kan dus Michael helpen met het compleet maken van de boodschap, maar zijn er anderen die Swifty of Hans kunnen helpen?Misschien valt er dan wat uit te halen
Net zoals bij Michael was bij mij het hele verhaal over de schim ook langer dan bij jou…
Vlak voordat de rest van de groep wakker wordt komt er een zilveren schim op jou af. Het is moeilijk te zien wat voor vorm die heeft. De schim blijft vlak voor jou hangen. De schim vertelt jou een boodschap. De stem is moeilijk te herkennen, en ook van de boodschap zelf is weinig overgebleven. De volgende woorden weet je te herkennen:”...... moment ....... grote groep ........ stemmen ........ gebaseerd ....... beschrijvingen ...... anticiperen!”Je wrijft in je ogen en probeert er iets van te begrijpen. Maar voordat je er erg in hebt, is de zilveren schim alweer verdwenen. Langzaam ontwaakt de rest van de groep. Zou dit een droom zijn geweest? Je vraagt je af of het wel verstandig is om met de rest van de groep te delen dat je dit bericht ontvangen hebt.
Maar waarom delen jullie die niet?Ik stem op bloodwolf
Dit was het hele berichtIk had op Loena gestemd. De mensen met de stank, hadden jullie op een andere rolbeschrijving gestemd?
Te laat Mitch, al gedaanSanmol, kun je wat verdenkingen delen? Ik vertrouw jou, dus ik doe graag met jouw verdenkingen mee.
Aub doe dat niet!
De mensen met de stank, hadden jullie op een andere rolbeschrijving gestemd?
Op wie dan wel?
Ik ga voor hillo. Maar puur omdat ik Bloodwolf wel vertrouw wil ik mensen daar het liefst niet op laten stemmen
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
787 gasten en 12 vaste bezoekers
RealityTV vandaag
Geen nieuwe activiteiten gepland