Auteur Topic: Aflevering 1  (gelezen 4629 keer)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Aflevering 1
« Reactie #80 Gepost op: 30-03-2022, 16:50:32 »
Op basis van de verrassende verschijning van de 11e kandidaat kan je eigenlijk heel veel concluderen.
Eerst als de vijf kandidaten Jens in de auto zien zitten, zijn er twee momenten waarop te zien waarop je reacties van de kandidaten ziet. Nele en Philippe en Gretel zakken meteen al door de mand.
Maar het wordt nog erger. Zodra de tien kandidaten bij Gilles staan en Jens voor 5 mensen nogmaals als verrassing te voorschijn komt, kun je nog eens drie dames afschrijven: Anke, Uma en Emanuelle.
Met Gretel, Jens en Toon al afgevallen, Nele & Pilippe en Anke & Uma & Emanuelle  op basis van deze reacties zijn er nog drie kandidaten over: Sven, Bert en Yens. Opvallend hoeveel reacties er in beeld komen ronden de introductie van Jens en hoeveel informatie dit prijs geeft.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Aflevering 1
« Reactie #81 Gepost op: 30-03-2022, 17:07:35 »
Ik weet niet of het al ergens vermeld is, maar voor de zekerheid: Aflevering 1 is niet meer te zien via NPO Start, maar alleen nog via NPO Plus.
Kennelijk verdwijnen de afleveringen na een week achter de betaalmuur.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 1
« Reactie #82 Gepost op: 30-03-2022, 17:10:02 »
Je kan ze gewoon ook downloaden op je telefoon via telegram en dan streamen naar je tv

(En op goplay natuurlijk maar dat kan je niet streamen naar je tv.. althans ik niet)

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: Aflevering 1
« Reactie #83 Gepost op: 31-03-2022, 10:34:14 »
Een kleine correctie op mijn bericht hier boven. Manu reageert al enthousiast voordat de speciale gast in beeld komt.
Ik ga Manu hier niet om schrappen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 1
« Reactie #84 Gepost op: 1-04-2022, 10:34:33 »
Op basis van de verrassende verschijning van de 11e kandidaat kan je eigenlijk heel veel concluderen.
Eerst als de vijf kandidaten Jens in de auto zien zitten, zijn er twee momenten waarop te zien waarop je reacties van de kandidaten ziet. Nele en Philippe en Gretel zakken meteen al door de mand.
Maar het wordt nog erger. Zodra de tien kandidaten bij Gilles staan en Jens voor 5 mensen nogmaals als verrassing te voorschijn komt, kun je nog eens drie dames afschrijven: Anke, Uma en Emanuelle.
Met Gretel, Jens en Toon al afgevallen, Nele & Pilippe en Anke & Uma & Emanuelle  op basis van deze reacties zijn er nog drie kandidaten over: Sven, Bert en Yens. Opvallend hoeveel reacties er in beeld komen ronden de introductie van Jens en hoeveel informatie dit prijs geeft.

Ik vind Anke wel meevallen hoor, mooie analyse, maar in je gebruikelijke tunnel ;) en ik in de mijne ;D