Auteur Topic: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal  (gelezen 5629 keer)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #40 Gepost op: 11-04-2022, 21:59:35 »
De Mol morf uit Cafe De Mol lijkt na afl.4 opeens veel meer op Emanuelle. Lijkt me niet dat zij de mol is, als de morf zo duidelijk haar vormen aanneemt..?
Ik had ook zo graag gifjes van de veranderende Mol Morf hier  :o

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #41 Gepost op: 11-04-2022, 22:59:00 »
Nogmaals: als de meeste tengere met een smal gezicht uit de data voor de morf verdwijnt, dan is het logisch dat de data van al die wat bredere hoofden dominant wordt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Lotje00

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #42 Gepost op: 11-04-2022, 23:02:09 »
En daarnaast is het geen hint naar de mol toch? Het is toch zo dat de afvaller eruit verdwijnt en de kandidaten die nog in het spel zitten de nieuwe morf vormen, en niet dat de afvaller vervangen wordt door de mol?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #43 Gepost op: 11-04-2022, 23:09:43 »
Klopt helemaal!
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #44 Gepost op: 12-04-2022, 12:21:45 »
Is het niet zo dat de stukken van de afvallers worden ingenomen door de mol, zodat de morf steeds meer op de mol gaat lijken? Dan heb ik iets gemist. Dat is het na elke aflevering niet meer dan een afspiegeling van wat we al weten, en snap ik de meerwaarde van de morf niet.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #45 Gepost op: 12-04-2022, 13:22:20 »
De morf is steeds opgebouwd uit de resterende deelnemers in het spel. Logischerwijs zal de Mol bij de finale 33% van het gezicht vormen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #46 Gepost op: 12-04-2022, 13:45:49 »
Dan heb je er dus precies niets aan, jammer.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #47 Gepost op: 12-04-2022, 17:51:49 »
In dit fragment vind ik de oogbewegingen van Gilles en de montage behoorlijk suggestief. Vlak hiervoor keek hij nog naar het rechter deel van de groep.



Gilles richt en houdt zijn blik op Uma, als hij zegt dat er een nieuwe mol is. Yens zit daarachter. Het is zo duidelijk, dat Manu direct naar Uma kijkt. Daarna krijgen we Uma in close-up.
Als Uma de nieuwe mol is, dan doen Gilles en de montage niet erg hun best om de aandacht af te leiden. :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #48 Gepost op: 12-04-2022, 18:12:22 »
Dit is wel sterk opgemerkt. De mol zal hij proberen te ontwijken met zn ogen

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #49 Gepost op: 12-04-2022, 18:19:33 »
Ik weet het niet hoor. Gilles is inmiddels zo ontzettend ervaren dat het vast helemaal niet uitmaakt wie hij aankijkt, zolang hij maar iedereen afwisselend een beetje aankijkt. Krampachtig de Mol proberen te ontwijken op zulke momenten zal ie vast niet doen.

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #50 Gepost op: 12-04-2022, 18:20:48 »
Ik weet het niet hoor. Gilles is inmiddels zo ontzettend ervaren dat het vast helemaal niet uitmaakt wie hij aankijkt, zolang hij maar iedereen afwisselend een beetje aankijkt. Krampachtig de Mol proberen te ontwijken op zulke momenten zal ie vast niet doen.
Nee daar zal hij inmiddels wel een tactiek voor hebben.  8)

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #51 Gepost op: 12-04-2022, 18:21:45 »
En misschien had ie die altijd al.

Als iemand een paar dagen vrij heeft mag ie best een onderzoek doen naar hoe vaak Gilles wanneer wel en niet naar de Mol keek en zo en wat we daar nu uit zouden af kunnen leiden. :P ;)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #52 Gepost op: 12-04-2022, 18:31:08 »
Volgens mij zien we hier dat hij heel lang Uma aankijkt en heel kort zn ogen laat gaan over de rest. Gilles is idd zo doorgewinterd dat als Uma de mol was hij dat niet zou doen

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #53 Gepost op: 12-04-2022, 19:09:36 »
Uit het feit dan Emanuelle direct om zich heen kijkt, kun je wel opmaken dat zij het in ieder geval niet is.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #54 Gepost op: 12-04-2022, 19:11:05 »
Uit het feit dan Emanuelle direct om zich heen kijkt, kun je wel opmaken dat zij het in ieder geval niet is.
Iets wat Jan altijd deed. Erg om zich heen kijken naar kandidaten.. deed ie expres zei hij .. dus dat zegt me dan weer weinig

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #55 Gepost op: 12-04-2022, 19:11:41 »
Als iemand een paar dagen vrij heeft mag ie best een onderzoek doen naar hoe vaak Gilles wanneer wel en niet naar de Mol keek en zo en wat we daar nu uit zouden af kunnen leiden. :P ;)
Gilles zal tijdens speluitleg etc. vaak genoeg de mol hebben aangekeken. Dan zit de mol in zijn rol, is voorbereid, en kan dat hebben. Maar dit is iets anders. Hier is net een (waarschijnlijk bloednerveuze) mol aangewezen, die het toch al heel zwaar gaat krijgen. Het enige vergelijkingsmateriaal is
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. En dit is nog een tandje zwaarder, want de groep kent hem of haar al.
Het lijkt me dat Gilles die nieuwe mol niet kan aandoen om meteen de aandacht op hem te vestigen (want dat gebeurt dus, zie reactie Manu), en hem op die manier nog even extra onder druk te zetten.

Offline Van Zwam

  • Forumlid
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #56 Gepost op: 12-04-2022, 19:12:15 »
Voor mij voelde het ook alsof Uma veel in beeld kwam na de molselectie, op het suggestieve af inderdaad.

Zien we haar ook niet als enige hevig knikken wanneer Gilles zegt dat er een mol is gekozen?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #57 Gepost op: 12-04-2022, 19:15:36 »
Uma zit/staat altijd te knikken bij alles wat hij zegt. Let daar maar s op

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #58 Gepost op: 12-04-2022, 20:04:50 »
Iets wat Jan altijd deed. Erg om zich heen kijken naar kandidaten.. deed ie expres zei hij .. dus dat zegt me dan weer weinig

Het zegt mij dat Jan dat deed omdat hij slim was.    ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Gifjes] van gezichtsuitdrukkingen en lichaamstaal
« Reactie #59 Gepost op: 12-04-2022, 20:11:18 »
 ::rofl::