Auteur Topic: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen  (gelezen 3193 keer)

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #40 Gepost op: 4-04-2022, 14:12:00 »
Ik zou juist niet opstaan na mijn verdachte omdat ik daarmee andere kandidaten informatie geef?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #41 Gepost op: 4-04-2022, 14:26:08 »
Of niet, zoals je handtekening altijd zo mooi stelt. ::rofl::
Da's ook weer waar ::rofl:: Maar dan maak je tenminste wel een geïnformeerde foute keuze :P
...óf niet!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #42 Gepost op: 4-04-2022, 16:51:21 »
Zowel als kandidaat als mol zou ik meteen opstaan. Als kandidaat heb je hier niks aan en leidt alleen maar, als mol kan de rest naar je reactie kijken. Enkel Anke staat ook relatief vrij snel op.

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #43 Gepost op: 4-04-2022, 21:31:29 »
Ik weet niet wat ik zou doen als kandidaat. Ik zou waarschijnlijk fear of missing out hebben  ::rofl::

Wel vraag ik me af of je naast entertainment hier echt wat aan had. Behalve dan mogelijk de eind-credits, mochten die er blijken te zijn.

Het is een ander soort opdracht dan 'vertel geloofwaardig dat je bang bent voor konijnen.'


Ik zou dat zeer geloofwaardig kunnen  :-X
« Laatst bewerkt op: 4-04-2022, 21:33:41 door Miss Marvel »
Ma how, zeg!

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #44 Gepost op: 5-04-2022, 22:28:09 »
Ik zou als kandidaat sowieso meteen weggaan geloof ik  ::rofl::

Alhoewel toen ik hier thuis op de bank de aftiteling zag zei ik meteen; daar zit een hint in!
You'll never walk alone

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #45 Gepost op: 5-04-2022, 22:42:46 »
Is iemand in staat die aftiteling te vergroten en toch scherp in beeld te krijgen?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #46 Gepost op: 5-04-2022, 23:33:01 »
Dat zijn de namen van de kandidaten. Die werden voorgelezen in cafe de mol door die blonde dame. Zo kan je er alsnog achter komen.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #47 Gepost op: 5-04-2022, 23:47:11 »
Tja, ik ben Hollander en wij kunnen wel de afleveringen zien dankzij NPO Start, maar dat geldt niet voor Café de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #48 Gepost op: 6-04-2022, 00:20:50 »
Je kan t gewoon zien op goplay maar het is geen aanrader

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #49 Gepost op: 6-04-2022, 09:05:25 »
Oké. Dank voor de tip en waarschuwing.   ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #50 Gepost op: 6-04-2022, 10:05:07 »
Tja, ik ben Hollander en wij kunnen wel de afleveringen zien dankzij NPO Start, maar dat geldt niet voor Café de Mol.

https://be.wieisdemol.com/forum/2022/?topic=72117.0

In dit topic hou ik alle linkjes naar de afleveringen + Café De Mol bij. Gewoon te kijken in Nederland. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #51 Gepost op: 6-04-2022, 10:21:07 »
Ik had als kandidaat ook direct opgestaan. Als de mol nog niet gekozen was en het een test was bij kandidatenselectie om te zien hoe goed ieders improvisatietalent was haal je er weinig uit.

Lijkt me evenmin dat Frank met zijn conclusie: kan wel of niet de mol zijn dat dit doorslaggevend is gebleken. Dus als kandidaat zie je enkel wat je wil zien: je ziet ook kandidaten weglopen nadat hun hoofdverdachte aan bod kwam. Om dat niet prijs te geven en gezien je tijdswinst behaalt zou ik dus als Anke direct opstaan.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #52 Gepost op: 6-04-2022, 12:37:25 »
https://be.wieisdemol.com/forum/2022/?topic=72117.0

In dit topic hou ik alle linkjes naar de afleveringen + Café De Mol bij. Gewoon te kijken in Nederland. :)


Dankjewel!    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #53 Gepost op: 6-04-2022, 14:23:30 »
Ik had als kandidaat ook direct opgestaan. Als de mol nog niet gekozen was en het een test was bij kandidatenselectie om te zien hoe goed ieders improvisatietalent was haal je er weinig uit.

Lijkt me evenmin dat Frank met zijn conclusie: kan wel of niet de mol zijn dat dit doorslaggevend is gebleken. Dus als kandidaat zie je enkel wat je wil zien: je ziet ook kandidaten weglopen nadat hun hoofdverdachte aan bod kwam. Om dat niet prijs te geven en gezien je tijdswinst behaalt zou ik dus als Anke direct opstaan.
Ik denk dan dat je deze proef onderschat. 
Als je het vergelijkt met de mol die in Vietnam pas werd gekozen, werden er wel degelijk kandidaten afgestreept op basis van improvisatievermogen, acteervermogen en hoe goed ze zichzelf konden blijven. Daarom denk ik ook dat de makers op basis van deze opdracht al kandidaten hebben afgestreept als mol. 
Ik denk dat de nadruk op de keuze van de mol lag, hoe dicht de kandidaten dus hier bij zichzelf konden blijven. 

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #54 Gepost op: 6-04-2022, 23:02:23 »
Zou mij niet verbazen dat het acteervermogen totaal niet belangrijk was. Ik zou zelf het improviseren belangrijk vinden. Wie komt er snel met een geloofwaardige verklaring. En dan mag iemand gewoon zichzelf blijven spelen, dat maakt verder niet uit. Dat iemand niet goed kan spelen dat hij of zij bijvoorbeeld boos is zal een mol waarschijnlijk niet gebruiken lijkt mij. Daar kun je op een andere manier op inspelen.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #55 Gepost op: 7-04-2022, 17:45:48 »
Heeft iemand een overzicht van wie Frank wel en niet als mol zag? Ik zit het fragmentarisch terug te kijken, maar volgens mij zien we helemaal niet wat hij over Philippe zegt. Of kijk ik erover heen ???
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #56 Gepost op: 7-04-2022, 17:46:54 »
Op de kandidatenpagina's heb ik het vermeld. Nele vond ie ook wel mols.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #57 Gepost op: 7-04-2022, 17:50:31 »
Dank ::ok:: Ook niet de mol dus. Philippes acteerwerk zat er een beetje tussenin wat mij betreft. Ik houd hem nog in de gaten in elk geval ::jaja::
...óf niet!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #58 Gepost op: 7-04-2022, 18:37:22 »
Het is natuurlijk niet uitgesloten dat er met de Mol twee sessies zijn gedaan. Eentje toen elke kandidaat nog Mol kon worden en eentje toen de Mol al gekozen was. In dat geval kan het dus zijn dat we naar matige acteerprestaties zitten te kijken die feitelijk een acteerprestatie op zich zijn: de Mol die acteert dat hij niet kan acteren. 
 ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #59 Gepost op: 9-04-2022, 17:18:47 »
Philippe kreeg van Frank een dubbele ontkenning.
Nee, kan niet de mol zijn.
Bij Sven was het Nnn, kan niet de mol zijn.
Philippe heel naturel, dicht bij zichzelf gebleven. In zijn voorstelvideo zei hij dat hij zijn onschuldige gezicht wel mee heeft. Philippe past helemaal bij wat er gezegd wordt in het interview van de mol.