Auteur Topic: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen  (gelezen 3194 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
[Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Gepost op: 3-04-2022, 15:01:57 »
Bespreek hier alles over opdracht 3
« Laatst bewerkt op: 3-04-2022, 22:31:24 door Pac »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - ????
« Reactie #1 Gepost op: 3-04-2022, 22:09:10 »
Wat fantastisch om iedereen te zien acteren. Alleen Manu, Bert en Nele vond ik echt geloofwaardig. Uma en Philippe ook nog wel, maar al ietsje minder.
Anke heeft vast een theater achtergrond. Of ooit die ambities gehad  ::rofl:: Tikkeltje te veel emotie
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - ????
« Reactie #2 Gepost op: 3-04-2022, 22:11:11 »
Zou de Mol echt zijn best hebben gedaan met acteren of zou ie expres gedaan hebben alsof ie slecht kan acteren? Ik hoop het eerste, anders is het wel zonde van Frank Focketyns tijd geweest. :P

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - ????
« Reactie #3 Gepost op: 3-04-2022, 22:18:54 »
Wel mooi hoe Manu zelfs bij t acteren nog traag van begrip was  ;D
"Ik heb de loten niet ingeleverd"
"en...?"

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - ????
« Reactie #4 Gepost op: 3-04-2022, 22:19:17 »
Zou de Mol echt zijn best hebben gedaan met acteren of zou ie expres gedaan hebben alsof ie slecht kan acteren? Ik hoop het eerste, anders is het wel zonde van Frank Focketyns tijd geweest. :P
Gilles zei dat de improvisatiesessies gedaan waren vóór de mol gekozen was. Je kunt er dus echt wat uit halen, want de acteerprestaties kunnen invloed hebben gehad op de molkeuze.
...óf niet!

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - ????
« Reactie #5 Gepost op: 3-04-2022, 22:21:46 »
Ah, dat dacht ik al. Zoals altijd zit het uitstekend in elkaar. Tof bedacht en uitgevoerd weer. ::bravo::

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #6 Gepost op: 3-04-2022, 22:34:50 »
Genoten van deze opdracht! Echt eentje om nog een keer terug te kijken

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #7 Gepost op: 3-04-2022, 22:37:52 »
Voor het betere speurwerk ::vergroot:: Vanuit mijn kersverse tunnel vond ik Bert erg naturel acteren. Hij bleef perfect in de rol die we nu ook van hem zien in het spel. (Uiteindelijk is dat waarschijnlijk ook wel makkelijker voor gematigde types dan voor expressieve types.)
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #8 Gepost op: 3-04-2022, 22:42:34 »
Het enige wat ik dacht is hoe hebben ze Jens aan deze test onderworpen?

Verder interessant om te zien deze beelden.

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #9 Gepost op: 3-04-2022, 22:45:36 »
Het enige wat ik dacht is hoe hebben ze Jens aan deze test onderworpen?

Hahaha. Weer iets waar ie met een smoesje ingetrapt is. Die beelden wil ik in de laatste aflevering nog graag zien. ::rofl::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #10 Gepost op: 3-04-2022, 22:49:24 »
Hahaha. Weer iets waar ie met een smoesje ingetrapt is. Die beelden wil ik in de laatste aflevering nog graag zien. ::rofl::
Of zou dit (of iets vergelijkbaars) vorig jaar ook al onderdeel geweest zijn van de kandidatenselectie?
...óf niet!

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #11 Gepost op: 3-04-2022, 22:52:43 »
Jens gaat gewoon nog wekelijks teleurgesteld worden dat er weer een nieuw programma nooit zal worden geproduceerd.  ::rofl::
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • That's Amole!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #12 Gepost op: 3-04-2022, 22:57:02 »
Het enige jammere van deze samenloop van omstandigheden is wel dat de kandidaten een vals dilemma voorgeschoteld kregen. In werkelijkheid deed de tijd er namelijk helemaal niet toe deze aflevering, je kon zo lang blijven zitten als je wilde.

Maar dat is televisie; anders hadden we een opdracht te weinig gehad. Nele zal gevraagd zijn om nog even haar mond te houden over haar beslissing het spel te verlaten.
...óf niet!

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #13 Gepost op: 3-04-2022, 22:58:28 »
Het enige jammere van deze samenloop van omstandigheden is wel dat de kandidaten een vals dilemma voorgeschoteld kregen. In werkelijkheid deed de tijd er namelijk helemaal niet toe deze aflevering, je kon zo lang blijven zitten als je wilde.

Achteraf gezien wel inderdaad. Maar je hebt nu wel verschil in kennis. Anke heeft veel minder gezien dan de anderen. Dat is wel interessant.

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #14 Gepost op: 3-04-2022, 23:01:20 »
Ik vond het al zo vreemd dat ze na de aftiteling van de “film “ nog bleef zitten , toen had al een bel moeten gaan rinkelen van “ ho die is hier niet meer met het spel bezig”

Verder moeten we er maar van uitgaan dat hier de mol nog niet bekend was en dus de mol geen onechte prestatie aflevert en dus kunnen we er niet al te veel uit halen. We kunnen echter kijken naar hoe goed iedereen kan improviseren en evt hoe goed ze kunnen liegen .

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #15 Gepost op: 3-04-2022, 23:05:59 »
Ik had zelf eigenlijk ook stiekem wel een after-credits-scene verwacht. Ik ben benieuwd of die er niet toch wel was.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #16 Gepost op: 3-04-2022, 23:07:15 »
Altijd een teleurstelling als die er niet is. Of als de schoonmaker je er al uit wil gooien voor je de kans gekregen hebt die te zien. ;)

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #17 Gepost op: 3-04-2022, 23:08:31 »
Ik had zelf eigenlijk ook stiekem wel een after-credits-scene verwacht. Ik ben benieuwd of die er niet toch wel was.

Ik had dit wel verwacht gezien dat iets is wat De Mol zou flikken. Zeker omdat ze "De nieuwste Spider-Man" aanhaalden.

Edit: Verder vrij nutteloze opdracht alleen een verrijking van wat voor vlees er in de kuip zit.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #18 Gepost op: 3-04-2022, 23:11:10 »
Wie zegt dat die after credits scene er niet is ?  Misschien wisten ze dat nele eruit ging stappen en hebben ze gezegd blijf maar gewoon zitten en weet zij nu meer dan wij allemaal denken .

Offline GerritDeBloempot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 3] Opdracht 3 - Toneelspelen
« Reactie #19 Gepost op: 3-04-2022, 23:28:32 »
Als Bert de mol is heeft Uma gewoon 3 afleveringen achter elkaar niet de mogelijkheid gehad om af te vallen.