Auteur Topic: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen  (gelezen 2391 keer)

Offline TimvDons

  • Winnaar EK Pool 2021
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • It's a plane
Bespreek hier opdracht 2
« Laatst bewerkt op: 8-05-2022, 21:56:06 door Heinz »
We must use time wisely and forever realize that the time is always ripe to do right - Nelson Mandela

Offline Heinz

  • Forum Moderator
  • *****
  • Proost, Heinz!
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #1 Gepost op: 8-05-2022, 22:16:06 »
Wat denken jullie: heeft Uma expres een fout teveel gemaakt of deed ze gewoon echt haar best deze keer? Ik denk het laatste.

Erg leuk om te zien deze acts. Goed bedacht!

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #2 Gepost op: 8-05-2022, 23:07:07 »
Ze zeiden toch achteraf dat ze het in de repetities steeds foutloos deed?

Edit: oja in Nederland kon je dat niet zien, maar was in de nabeschouwing te zien.
« Laatst bewerkt op: 8-05-2022, 23:12:01 door Convans »

Offline eilandgek

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #3 Gepost op: 8-05-2022, 23:09:25 »
Datzelfde denk ik ook! Ook al vanwege het feit dat ze niét voor de pasvragen ging. Daarmee leek ze ook vol voor de opdracht te willen gaan. Benieuwd of we het volgende week nog te horen krijgen.
Ook verrast dat het publiek nu voor Uma koos en niet voor Yens. Bij het begin van de uitzending was hij toch bij de kijkers het meest verdacht. Én hij had met stip de moeilijkste opdracht. Volgens mij was Uma hier op het forum het meest verdacht (maar ik heb niet zo goed gekeken want drukke week gehad), zou ze dat bij de "gewone" kijkers ook geweest zijn en dat de cijfers gemanipuleerd zijn? Of dat er nu wel Yens was gekozen maar de keuze al op Uma lag, om ervoor te zorgen dat er ongeacht haar resultaat in ieder geval niet nog 2000 euro uit de pot zou gaan?

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #4 Gepost op: 8-05-2022, 23:31:24 »
Ik denk dat ze voor 5 weken oefenen heeft gekozen, puur vanwege de druk. Die is al gigantisch hoog als mol, als je dan maar 1 week oefent wordt dat nog veel erger en is er grote kans op een totale blamage onder het oog van heel Vlaanderen. Voelt in geen enkel geval goed.
5 weken goed oefenen en dan bij de liveshow proberen hier en daar een foutje maken, ik denk dat dat haar intentie was.

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #5 Gepost op: 8-05-2022, 23:51:17 »
Dit deel van de live finale vond ik wel geslaagd. Al had de mol de voting gesaboteerd of dan in elk geval het bereik binnen. Want stemmen ho naar. Ik kon Yens niet uitsluiten van zijn opdracht en dat Uma haar resultaat dus niks deed was jammer.

Leuk ook om als drummer Uma als mol dus te zien drummen. En ja dat ze her en der wat foutjes erin liet slepen het is de manier om te mollen. Klasse van Yens om zijn armen vrij te maken ondersteboven hangend. Het was mij zeker niet gelukt in 1 week training. En chapeau voor Sven die had goeie moves  8)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #6 Gepost op: 8-05-2022, 23:53:23 »
Dit deel van de live finale vond ik wel geslaagd. Al had de mol de voting gesaboteerd of dan in elk geval het bereik binnen. Want stemmen ho naar. Ik kon Yens niet uitsluiten van zijn opdracht en dat Uma haar resultaat dus niks deed was jammer.

Leuk ook om als drummer Uma als mol dus te zien drummen. En ja dat ze her en der wat foutjes erin liet slepen het is de manier om te mollen. Klasse van Yens om zijn armen vrij te maken ondersteboven hangend. Het was mij zeker niet gelukt in 1 week training. En chapeau voor Sven die had goeie moves  8)

Van thuis uit kon je gewoon stemmen hoor  ;)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #7 Gepost op: 9-05-2022, 00:06:49 »
Van thuis uit kon je gewoon stemmen hoor  ;)

Ik was aanwezig In Paleis 12 en net als de Ziggodome een grote black out constructie eenmaal in de zaal. Vond het mooi om de live optredens te zien (vooral die van Uma want ik ben zelf drummer)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #8 Gepost op: 9-05-2022, 00:10:01 »
Ik heb me meer dan vermaakt, maar ik had liever een “ouderwetse” aflevering  gezien. Maar als een live-show met bijhorende opbrengst nodig is om volgende reeksen te maken, neem ik die in België graag voor lief :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #9 Gepost op: 9-05-2022, 00:38:14 »
Ik kon gewoon stemmen in Paleis 12 hoor.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #10 Gepost op: 9-05-2022, 07:55:33 »
Ik kon gewoon stemmen in Paleis 12 hoor.

Dan zal het aan slecht bereik van Vodafone gelegen hebben plus als 10k man dezelfde site wil bezoeken hallo natuurlijke ddos. Wie had jij weggestemd?  :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #11 Gepost op: 9-05-2022, 08:26:22 »
Uma :-X
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #12 Gepost op: 9-05-2022, 08:34:11 »
Uma :-X

Je had geen compassie met Yens?  >:D Ik had hem willen wegstemmen. Vooral om hem een plezier te doen. En toch kwam ie best ver in 50 seconden vond ik.  ::bravo::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline MitchK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Big Brother US 2022!
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #13 Gepost op: 9-05-2022, 08:51:11 »
Ik kon ook stemmen in Paleis 12, maar degene met wie ik was niet. Uiteindelijk hotspot aangemaakt en allebei op Uma gestemd. Ik vond Uma niet overtuigend in haar praatje en ze was voor mij de mol. Dus 1+1 = 2

Online Mvnl

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #14 Gepost op: 9-05-2022, 09:25:04 »
Vind wel tof hoe ze hier gebruik hebben gemaakt van de extra tijd die ze hadden met een opdracht die in een normaal seizoen op deze manier nooit had gekund (het weken repeteren enzo)

Offline Lucy

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Life is like theatre <3
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #15 Gepost op: 9-05-2022, 11:33:49 »
Ja dat is waar!
Ik dacht wel dat Yens voor de pasvragen zou gaan, maar ben toch maar voor de Mol gegaan bij het stemmen.
Raad eens hoeveel ik van je hou? Helemaal tot aan de maan en terug!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #16 Gepost op: 9-05-2022, 11:42:58 »
Heb gemist of Yens nou ook op Uma heeft gestemd

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #17 Gepost op: 9-05-2022, 11:44:45 »
Dat zal toch wel? Anders had hij niet zo stevig lopen balen dat hij verloor.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #18 Gepost op: 9-05-2022, 11:46:01 »
Ja zal wel idd

Offline Convans

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Drummen, tapdansen en ontsnappen
« Reactie #19 Gepost op: 9-05-2022, 11:49:46 »
Yens stemde op Uma. Maar hij zei wel dat hij ze pas heel laat op het spoor was