Auteur Topic: [Funstuff] De beste Molacties uit 10 seizoenen De Mol  (gelezen 754 keer)

Offline WieisdeMol_Gido

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Die molloot met die youtubefilmpies.
[Funstuff] De beste Molacties uit 10 seizoenen De Mol
« Gepost op: 21-05-2022, 13:48:22 »
Dag beste Molloten,

Voor een video-idee ben ik opzoek naar de beste molacties van mollen in de afgelopen 10 seizoenen.
Welke Molactie komt meteen bij jou naar boven? Let me know!

-----

Eentje die gelijk in mij opkomt is de actie van Lennart (seizoen 9) waardoor hij €10.000 uit de pot kon bieden.
Aangezien hij de afleveringen ervoor telkens overkwam als een kandidaat die niet voor zichzelf was gegaan.
Zo kon hij nu ook eens aan zichzelf denken!

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Funstuff] De beste Molacties uit 10 seizoenen De Mol
« Reactie #1 Gepost op: 21-05-2022, 14:57:23 »
Dat vond ik dan weer een van de minste ;D Maar dat is persoonlijke smaak, ik vind veilingen te makkelijk voor de Mol. Om ermee weg te komen moet je inderdaad credit hebben opgebouwd, maar als je dat niet hebt is het alsnog een makkelijke manier om geld uit de pot te halen zonder dat iemand er iets aan kan doen. Als ze het niet pikken maakt het niet uit, want ze vertrouwden je toch al niet.

Het leukste vind ik de geïmproviseerde Molacties, zoals Gilles die zijn antwoord Nokia maakt zodat Issabel de juiste nummerplaat van Ruth wegpakt en de verfbom ontploft.

Een leuk tv-moment: Elisabet die de masseur Axel een extra pijnlijke massage laat geven waardoor hij nog valser zingt.

Alina's mooiste actie vond ik het blijven gokken en verkeerd inzetten bovenaan de Vradetotrappen, omdat ze haar medekandidaten letterlijk als pionnen kon gebruiken en Bruno niks doorhad. Ook knap hoe ze haar medekandidaten wist te manipuleren in haar habijt. Eerst Bruno in Vilvoorde die meer bood dan hij van plan was en later natuurlijk Jolien bij haar diner die door bleef gaan tot bankroet.

Van het afgelopen seizoen vond ik de eieren van Philippe en de omgekeerde psychologie van Uma tegenover Sven bij de bom mooi.

Hugo die zijn medekandidaten afschiet voor een vrijstelling is natuurlijk ook legendarisch en de eerste keer dat de Mol persoonlijk voordeel heeft gebruikt als dekmantel.

En nog veel meer maar deze kwamen zo snel in me op :D

Succes met je video!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [Funstuff] De beste Molacties uit 10 seizoenen De Mol
« Reactie #2 Gepost op: 21-05-2022, 15:10:39 »
Eline en Bertrand in het museum en het alarm dat afgaat (samen met Bertrand’s schuldbewuste uitleg na afloop aan de groep) mag wat mij betreft niet ontbreken.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline Hadewychisdemol

  • Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • *****
  • Mol Online 2018
Re: [Funstuff] De beste Molacties uit 10 seizoenen De Mol
« Reactie #3 Gepost op: 22-05-2022, 01:04:30 »
Eline en Bertrand in het museum en het alarm dat afgaat (samen met Bertrand’s schuldbewuste uitleg na afloop aan de groep) mag wat mij betreft niet ontbreken.
Eens!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Funstuff] De beste Molacties uit 10 seizoenen De Mol
« Reactie #4 Gepost op: 23-05-2022, 12:45:39 »
S1:  Magda die Guy manipuleert om niet te springen en hierdoor er geen geld verdiend wordt
S2: Hugo die zijn medekandidaten afschiet voor de vrijstelling
S3: De vijsopdracht, Marc die omgekeerde psychologie gebruikt om Shadia en Inge de foute keuze te laten maken. Hierdoor stopt Shadia ook om hem te verdenken.
S4: De Nokia van Gilles (omdat dit geïmproviseerd is en die acties mij altijd leuker lijken)
S5: De museumkraak waar Eline de schuld weet te steken op Bertrand
S6: Pieter die Steve keer op keer meeneemt in de achtbaan, waardoor Steve moet opgeven
S7: De bezoekersopdracht waar Elisabet egoïstisch speelt en ermee wegkomt
(shout-out naar een hint waar zij zelf een stuk zingt en  niemand die het opmerkt)
S8: De Vradeto-trappen waar Bruno alle schuld krijgt
S9: de euh-opdracht van Lennart
S10.1: de eieren vna Philip
10.2: de bomdracht van Uma
klaar voor de strijd