Auteur Topic: [de Mol] online kijken  (gelezen 9599 keer)

Offline Mol-NL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
[de Mol] online kijken
« Gepost op: 3-02-2023, 17:52:45 »
Hallo,

Heeft iemand een idee hoe je De Mol Belgie online kan terug kijken? Het afgelopen seizoen en de jaren ervoor. En zijn deze te streamen naar een Chromecast.

Ik bedoel dan niet via de officiële Goplay site maar via een alternatieve site of YouTube.

Ik hoor het graag.
« Laatst bewerkt op: 3-02-2023, 17:55:17 door Mol-NL »

Offline Reflektor

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #1 Gepost op: 3-02-2023, 19:56:23 »
https://be.wieisdemol.com/forum/2022/?topic=72117.0

Hier wellicht?
En anders ''download topics'' van andere jaren terugzoeken.

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #2 Gepost op: 26-02-2023, 20:20:11 »
Kan het zijn dat de oude afleveringen offline zijn gehaald bij Goplay? Kan ze niet meer vinden
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline vickypollard

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #3 Gepost op: 28-02-2023, 18:19:18 »
Kan het zijn dat de oude afleveringen offline zijn gehaald bij Goplay? Kan ze niet meer vinden
Ik zie gewoon seizoen 6 t/m 10 staan. Voorbeeld van aflevering 1, seizoen 6: https://www.goplay.be/video/de-mol/de-mol-2018/de-mol-s6-aflevering-1#autoplay

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #4 Gepost op: 28-02-2023, 19:55:37 »
Ik kon ze eerder ook niet vinden, dus misschien net weer geplaatst?

"Deze video is te bekijken tot do 16/03", dus je moet snel zijn. Staat bij alle seizoenen trouwens.

Offline Molshoop_

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #5 Gepost op: 28-02-2023, 23:05:36 »
Elk jaar valt er een seizoen weg. Goplay zal maar rechten hebben voor 5 jaar.

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #6 Gepost op: 12-03-2023, 17:57:18 »
Hebben er meer mensen problemen met de site van GoPlay?
Ik wilde voor vanavond al even kijken of het werkt (inloggen enz.), maar als ik een video op de website probeer af te spelen, gebeurt er niks. (Ik maak gebruik van een VPN-verbinding en ben verbonden met een Belgische server). Eerder werkte dit altijd prima. ???

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #7 Gepost op: 12-03-2023, 18:12:56 »
Hebben er meer mensen problemen met de site van GoPlay?
Ik wilde voor vanavond al even kijken of het werkt (inloggen enz.), maar als ik een video op de website probeer af te spelen, gebeurt er niks. (Ik maak gebruik van een VPN-verbinding en ben verbonden met een Belgische server). Eerder werkte dit altijd prima. ???
Hier zonder vpn aan het kijken (vanuit NL), video dat de kandidaten zich bekend maken vandaag is gewoon te bekijken.
« Laatst bewerkt op: 12-03-2023, 18:14:36 door Vonne1968 »

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #8 Gepost op: 12-03-2023, 19:17:21 »
Hier zonder vpn aan het kijken (vanuit NL), video dat de kandidaten zich bekend maken vandaag is gewoon te bekijken.

Helaas speelt hij bij mij dan ook geen video af.  :(
Bij alle video's blijft hij mij hangen op het laden van de video (zo'n draaiend rondje).

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #9 Gepost op: 12-03-2023, 19:24:00 »
Helaas speelt hij bij mij dan ook geen video af.  :(
Bij alle video's blijft hij mij hangen op het laden van de video (zo'n draaiend rondje).
Op mijn mobiel ook geen problemen (via chrome en firefox). Keer uitloggen en opnieuw inloggen op de site? Of cookies eens verwijderen?

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #10 Gepost op: 12-03-2023, 19:39:27 »
Dat de video niet laad heb ik ook inderdaad. Op mijn WiFi staat een vrij straffe adblocker, misschien heeft het daarmee te maken? Als ik dan naar mobiel netwerk schakel, dan gaat het goed.

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #11 Gepost op: 12-03-2023, 19:47:47 »
Dit staat trouwens ook op hun site:
"GoPlay.be zal namelijk niet werken met een actieve VPN." En met een adblocker aan gaat het je inderdaad ook niet meer lukken.

Dit en meer tips: https://support.goplay.be/hc/nl/articles/6555323636881-Het-afspelen-lukt-niet-beeld-blijft-zwart-of-de-aflevering-hapert-heel-de-tijd


 
« Laatst bewerkt op: 12-03-2023, 19:49:27 door Vonne1968 »

Offline Soes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #12 Gepost op: 12-03-2023, 20:08:40 »
Bedankt voor het meedenken allemaal.
Alle genoemde opties geprobeerd, maar het werkt helaas nog steeds niet.

Online Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #13 Gepost op: 12-03-2023, 20:15:18 »
Weet niet hoe je kijkt, mocht het via een laptop of zo zijn, misschien een harde reset proberen? Aan/uitknop even 40 seconden ingedrukt houden en dan opnieuw opstarten. Verhelpt ook nog wel eens wat problemen.

Offline Eenhoorntje

  • Forumlid
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #14 Gepost op: 12-03-2023, 20:30:53 »
Hebben er meer mensen problemen met de site van GoPlay?
Ik wilde voor vanavond al even kijken of het werkt (inloggen enz.), maar als ik een video op de website probeer af te spelen, gebeurt er niks. (Ik maak gebruik van een VPN-verbinding en ben verbonden met een Belgische server). Eerder werkte dit altijd prima. ???
Ik kijk ook via VPN met Belgisch IP adres en kan wel gewoon alle GoPlay video’s bekijken. Heb het net nog getest. Ik schrijf hier liever niet welke VPN provider ik gebruik zodat ze mijn achterpoortje niet kunnen afsluiten, maar stuur gerust een berichtje.

Offline Brtdm

  • Global Moderator
  • *****
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #15 Gepost op: 12-03-2023, 21:39:02 »
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #16 Gepost op: 12-03-2023, 22:09:51 »
Go play heeft er voor gekozen om café de mol en de mol niet onder geolock te zetten , dus zou gewoon te zien moeten zijn vanuit nl zonder vpn.   Vandaag waren er wat opstart problemen met café de mol maar dat had volgens mij weinig te maken met geolock .


Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #17 Gepost op: 12-03-2023, 22:29:39 »
Met het gratis GemistDownloader hoef je alleen de link van de aflevering te kopiëren en hup je downloadt de boel. Werkt al jaren perfect.

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #18 Gepost op: 12-03-2023, 22:30:27 »
En in 1080p kwaliteit, hopelijk de afleveringen ook. :)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Online Pjotr1992

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [de Mol] online kijken
« Reactie #19 Gepost op: 12-03-2023, 23:01:54 »
Helaas speelt hij bij mij dan ook geen video af.  :(
Bij alle video's blijft hij mij hangen op het laden van de video (zo'n draaiend rondje).

Ik heb dit ook. Zowel op laptop als pc. Met VPN lukt het wel, maar zou het liefst zonder kijken. Iemand die kan helpen?