Ik heb er geen tijd voor helaas. Ik heb ook niet beweerd dat de foto's op de affiches moeten gelijken op kandidaten van vorig seizoen, dat maak jij ervan.
Laten we hier niet jij-bakken.
Waar gaat het om. In dit draadje werd geopperd dat het wel erg toevallig lijkt dat de reclamefoto's veel lijken op de kandidaten (van dit jaar dus). Dus misschien zit hier wel een aanwijzing in. Heb ik niet eens verzonnen. Lijkt me een redelijke veronderstelling.
Toen kwam jij met de opmerking dat die reclamefoto's ook wel te matchen zijn met verschillende oud-kandidaten van De Mol. Dus dat ze ook lijken op de kandidaten van dit jaar, wat zegt dat dan?
Als je maar genoeg foto's van mensen neemt, wat voor mensen dan ook, dan vind je altijd wel gelijkenissen met de reclamefoto's. Maar het punt is dat het niet vanzelfsprekend is dat je de
9 reclamefoto's
allemaal kan matchen met
9 van de
10 kandidaten van dit jaar.
Tenzij, en daar gaat het om, dat dit ook zou gelden voor bijvoorbeeld een van tevoren gekozen groep van 10 andere mensen, bijvoorbeeld de deelnemers van De Mol van vorig jaar. Vind je hier ook zo'n match dan zegt het dus allemaal niets. Vind je die niet dan blijft het opmerkelijk dat het dit jaar wel het geval is en zou dit dus een hint kunnen zijn.
En het is natuurlijk helemaal niet nodig dat de huidskleur ook overeenkomt, maar dit terzijde.