Hoe zit het eigenlijk met Klaartje, zijn de rechten al van de hints af Wellicht was dit haar hint naar de lettertypehint, immers houden de bedenkers van Comfort de rechten ervan. Goed gevonden
Neen, die hint naar het lettertype was het niet. Je hebt de hint waarnaar ik verwees blijkbaar gemist, want ik had hem bij de rubriek Totaal Nutteloze Verborgen Hints hier uitzonderlijk eens vermeld:
https://be.wieisdemol.com/forum/2023/?topic=73088.msg2530902#msg2530902Als je dat 'extract' van mijn TNVH-verhaaltje hebt doorgelezen, zal je wellicht ook begrijpen dat ik daarmee ook alle discussies over of de mol een rood scherm kan krijgen of niet (intussen meer dan 30 forumpagina's lang) in de kiem had kunnen smoren.
Maar voor een goed begrip: mijn TNVH-verhaaltjes zijn puur voor de fun en nooit bedoeld als 'echte hints'. Ieder verhaaltje verwijst trouwens naar een andere mogelijke verdachte. Maar af en toe zit er natuurlijk iets bij dat slaat op de juiste verdachte, in dit geval Comfort. En ja, ze zijn nog steeds enkel te lezen op een ander forum, dat daarop de exclusieve rechten heeft. Ook al heb ik heel af en toe een heel klein stukje hier op dit forum geplaatst, ook onder de TNVH-rubriek. Iets wat blijkbaar toch gelezen wordt, zelfs door Gilles De Coster en zijn redactie, zo maakte ik op uit een video van GDC waarin hij een overzicht gaf van de mogelijke hints die naar Toos wezen. Maar volgens Gilles ga ik het veel verder zoeken dan zij het ooit zouden durven doen.