Codereeksen die ik meen te zien:
1) .-.....--
2) .-.....--...
3) .-..-...-...
4) ...-...-
5) ..-...-
6) ..-...-
7) .-...-..-..-
8 ) .-----..-------
Er zitten zeker ook overlappingen in met dezelfde codereeksen, maar ook verschillen.
Een online morsedecoder vindt deze codes maar niks, resultaat is: ######## Maar dit jaar was in de NL mol ook duidelijk dat je eerst het startpunt te pakken moet hebben. (/) Geen idee hoe ik dat hier moet doen. Misschien dat
a) anderen deze codes kunnen controleren en
b) iemand die meer morsecodekennis heeft er dan naar kijken?
Ik ben wel zo zot te krijgen dat ik dat ga checken. Daarvoor heb ik de beelden op mijn tv afgespeeld op een kwart van de normale snelheid en dan haal ik daar ongeveer hetzelfde uit als jij Foxhunter.
Voor de reeksen 2, 3, 5; 7 en 8 vind ik hetzelfde als jij.
Bij 1) zie ik precies als laatste signaal nog een 'korte' extra
Bij 4) zie ik die laatste 'lange' van jou niet
6) was me te vaag (te flou), maar ik geloof je op je woord
Het grote probleem is: je ziet geen "spaties", dan wordt het gokken (en gekkenwerk).
Bij 1) en 2) zie ik die terugkerende reeks .-.. . .. die je kan lezen als LEI of .-.. .. . die je kan lezen als LIE. Ik had al hoop dat daar misschien iets over Leïla of Lieselot zou staan, maar ik loop vast in onzin met de rest.
"Ik kan er geen chocola van maken" zoals jullie in Nederland zo mooi zeggen.
Misschien zijn er mensen die het licht wel zien. Of die nog meer volharding aan de dag leggen.
Ik vrees dat mijn inspanning verloren moeite was. Zeker als later blijkt dat het gewoon een haperende lamp was en een 'practical joke' van de makers om de molloten met hun voeten te spelen.