Kan ook een bewuste keuze zijn van de productie, na het debacle van vorig jaar, om zo de druk van de groep weg te nemen van de mol.
Ik heb haar nog niet veel goeds zien doen.
- Slechts een paar minuten een blok omhoog houden in aflevering 1 in het tijdsbestek van 30 minuten.
Als ik daar zit als kandidaat ga ik me ook minder bezighouden met het blok en meer met het bevrijd worden hoor :-)
Het heeft weinig zin om 3000€ te sprokkelen voor een groep die je dan in de laatste minuut bevrijdt en je zonder info aan de test laat beginnen. Mijn focus zou ook liggen op de groep te overtuigen me zo snel mogelijk te bevrijden.
Was stellig met antwoord van Queen Elizabeth, maar liet de groep toch voor een ander antwoord kiezen.
Dat is toch op conto van de anderen? Ze heeft naar mijn mening haar antwoord goed verdedigd, maar de anderen zijn haar voor God weet welke reden niet gevolgd, maar dan zit er een eventuele molactie net bij de andere kandidaten.
Ze wees ook quasi direct het beeldje van het hert aan bij de eerste hints.
Voorwerp misgooien vanuit de trein.
Tsja, dan zitten er 4 mollen hé. Die opdracht was nagenoeg onmogelijk.
Stel dat ze alle voorwerpen hadden binnengehaald, inclusief het tafeltje, dan had het tafeltje in het eerste net moeten belanden, want die gaten in het net waren veel te groot voor alle andere voorwerpen, de lamp/vaas in het tweede net, het hertje in het ronde net, wat echt een vrij kleine cirkel was om van een rijdende trein een beeldje in te mikken en in het wankele 4de net zou dan de vaas/lamp moeten terechtkomen om de volledige opdracht te doen slagen. Het beeldje in het net met de 5hoek gooien was misschien nog doenbaar, al de rest zou sowieso gesneuveld zijn.
Vooral kleine aardappelen schillen en er veel te veel eraf schillen.
Nu wil ik gerust tegen jou een wedstrijd doen: omtereerst 5 kg aardappelen schillen. Ik mag ze schillen hoe ik wil, jij moet ze dun schillen. Ik denk dat ik heel vlot win. Door ze zo dik te schillen wint ze net hopen tijd.
Aardappelen naast de emmer gooien, op de verkeerde momenten raak gooien en op momenten dat er een wissel nodig was niets doen. 9 kilo p.p. in zeker een uur tijdsbestek is ook niet bepaald een record.
Dat is waar, maar ze moeten ook geschilde aardappelen gebruiken om wissels door te voeren. Samya slaagt er niet in om aardappels in die teil te werpen. Lieselot mist misschien ook vaak, maar werpt er wel vaak aardappels in. Ze is nu ook geen Michael Jordan hé :-) Wel toegegeven dat ze soms wel treuzelde om wissels uit te voeren (ik ga eerst deze patat nog schillen) en dat haar 'ik smijt beter met dikke patatten wel verdacht kan overkomen.
Kan ze het nog zijn: ja
Maar ze staat bij mij wel echt ergens onderaan