Vond het ook een beetje eentonig worden, wat niet slecht is maar ik denk dat deze trend met Griekenland een beetje is ingeslopen bij mij... Wat De Mol uitermate goed doet is de locatie ook echt een bepalende factor zijn. Dat miste ik wel echt een beetje. Ja lekker veel "Wild West" taferelen, maar het hele
kandidaten worden naar een plek gestuurd en krijgen onderweg opdrachten principe kennen we al. DIT is vrijwel ieder jaar de openingsopdracht, en ik werd er persoonlijk niet echt vrolijk van. Sowieso de blauwdruk van de soort opdrachten bij De Mol wordt nu de laatste paar jaar steeds duidelijker.
De twist... Zeker als Nederlander is het meteen een enorme
(Voor de gemiddelde Vlaamse molloot die het heel lang enkel met de Nederlandse heeft moeten doen ook natuurlijk) Dat ze het proberen oké, maar dan gooi ik meteen dezelfde kritiek op als bij de Nederlandse mol Doe het dan volledig en niet half afgebakken. Ai pijnlijk om te moeten zeggen voor de Vlaamse serie.
De tweede opdracht was ook weer zo'n blauwdruk. Groep 1 heeft invloed op groep 2. Altijd fijn dat de mol op beide posities iets kan flikken, opnieuw inhoudelijk niks mis met de opdracht, alleen het voelt echt alsof ik het al duizend keer heb gezien...
De laatste opdracht... Iets met een rood scherm en een verfbom in de auto?
Nee het voelde allemaal een beetje te voorspelbaar, iets wat je bij De Mol niet snel hebt en dan is het toch een flinke tegenvaller.
Dus tja, gemengde gevoelens, want qua opdrachten en spelers is er echt niks mis met de aflevering. Alleen het feit dat je toch alles al wel aan kunt zien komen is een beetje jammer. Een heel erge