Lieselot
Nee, ik ga niet proberen de laagste scoren te halen. Ik heb een sterk vermoeden wie het is, maar het is nog niet sterk genoeg om alles in te zetten op één iemand.
Ruben
Ik ga niet proberen de laagste score te halen. Ik ga alles op de hoofdverdachte inzetten en dat is tot nu toe goed uitgedraaid, dus ik ga die tactiek behouden.
Nu blijkt dat Lieselot en Ruben All In zijn gegaan (op Leïla) heb ik (of we) dit achteraf ook verkeerd geïnterpreteerd. Ik dacht dat ze de test niet anders zouden invullen dan hiervoor en gewoon zouden blijven spreiden. Kennelijk was Leïla al de hoofdverdachte van Ruben en heeft hij de test in aflevering 4 volledig op haar ingezet. Geen wonder dat hij saus in zijn hoofd had.
Lieselot is kennelijk van gedachten veranderd tijdens het maken van de test.
4 kandidaten zijn dus All In gegaan.
Ook opvallend dat niemand Thomas en Ruben verdacht, terwijl dat hier hoofdverdachten waren. Toch de kracht van montage? Lieselot vedacht Thomas alleen na het vertrek van Leïla maar dat was in de aflevering dat ze zelf naar huis ging.
Naast Lancelot en Toos, was Samya Comfort ook al vroeg op het spoor maar ging er iets mis met het invullen van de test. Jammer voor haar. Toch wel veel dat Comfort na aflevering 1/2 al door 3 kandidaten in het oog werd gehouden.