Amai. Weer de mol eruit. Gaat lekker
Gek genoeg vond ik deze aflevering zelf echt minder dan de vorige. Ten eerste hou ik niet van al dat Engels tussen mensen die ook Nederlands kunnen. In het intro is het nog tot daar aan toe, maar waarom een hele opdracht in het Engels doen? Leuk voor de sfeer, verder vooral lastig. Verder gaf mijn moeder aan dat ze die tweede opdracht niet helemaal begreep. Denk dat ze niet doorhad dat de kandidaten reageerden op de stem. Wij hebben dit al een keer gezien met het pikante eten en de "dit is geen hint"-yoghurtbom met 2 kandidaten die moesten blijven zitten voor de pasvragen. Dus dit was er eentje voor de liefhebber denk ik
En verder hadden beide opdrachten een vrij sterk "getimed" karakter ofzoiets, kan er niet helemaal de vinger op leggen maar vond het erg veel "aaneenschakeling van korte stukjes" en niet zoals de bom-onder-de-grondopdracht of de bom-in-de-busopdracht die veel meer een vloeiende lijn vormden ofzoiets. Ik weet niet. Ik heb ook gewoon niks met western.
En die tongtwisterzinnetjes zijn ook altijd een beetje raar en gezocht. En verhaaltechnisch klopt er natuurlijk ook niks van dat je bandieten zogenaamd afschrikt door zinnen te roepen. Het voelt onlogisch. Terwijl, de speedopdracht en de raketbasisopdracht voelden
logisch.
Maar goed, ik ben denk ik de enige. Iedereen hier is lyrisch. Wat mag natuurlijk, maar het verbaast me een beetje
Wel fijn dat er wat geld is verdiend. Na vorige week konden ze dat wel gebruiken.