Auteur Topic: Voorjaarsklassiekers 2025 - Pool  (gelezen 2476 keer)

Offline KD.

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Make ONDERTITELS great again!
Re: Voorjaarsklassiekers 2025 - Pool
« Reactie #100 Gepost op: Gisteren om 21:46:17 »
Ha, na de Scheldeprijs ook Waalse Pijl gewonnen. Maar helaas daarvoor al een tijd gekelderd in het klassement, dus too little, too late.

Telminator is juist gigantisch komen opzetten (van bijna onderaan!) en kan 'gewoon' weer op het podium eindigen. Maar het kan eigenlijk niet anders of Amethyst heeft genoeg voorsprong om te winnen.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 21:48:07 door KD. »
Overigens ben ik van mening dat de ondertitels niet vernietigd hadden moeten worden.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #101 Gepost op: Gisteren om 23:16:32 »
De voorsprong van Amethist lijkt me ook geruststellend groot ja. En ook gewoon Remco in het team.

Dat ik met Philipsen, Narvaez, Teuns en De Lie nog relatief hoog sta vind ik echt een wonder.
You'll never walk alone

Offline VK

• Forumlid
  • Mollenvanger, Wielerliefhebber.
« Reactie #102 Gepost op: Gisteren om 23:27:21 »
Het is een groot tranendal. En ik was zo tevreden met mijn ploegje een week of 8 geleden :-)
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline MoleBuster

• Forumlid
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
« Reactie #103 Gepost op: Vandaag om 10:39:30 »
Mijn troef voor de Waalse klassiekers Maxim van Gils wordt geteisterd door pech helaas, dat zie ik zo gauw in LBL niet meer veranderen.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #104 Gepost op: Vandaag om 16:12:30 »
Even een balletje opgooien voor de Giro, waar ik achter de schermen al druk mee bezig ben  ;)

Vinden we 4 kopmannen te weinig keuze? Ik kan natuurlijk wel een 5e of 6e kopman erbij zetten, maar mijn inschatting is nu dat die dan puur als reserve gekozen gaat worden.

Er is dan wel meer potentiële keuze, maar in hoeverre is dat nodig? Hoe denken jullie hierover? Misschien dat als je die 5e of 6e renner bij de beschermers zet je juist daar meer keus/variatie krijgt?
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #105 Gepost op: Vandaag om 16:58:17 »
Even een balletje opgooien voor de Giro, waar ik achter de schermen al druk mee bezig ben  ;)

Misschien dat als je die 5e of 6e renner bij de beschermers zet je juist daar meer keus/variatie krijgt?
Ik denk aan dit, want wie zijn de 4 aan wie je nu denkt? Roglic? Van Aert? Yates? Ayuso? Carapaz? (en ja ik weet dat ik er nu 5 opnoem ;D)
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Nieky

• Actief Lid
  • Wielergek
« Reactie #106 Gepost op: Vandaag om 17:48:51 »
Ik noem bewust geen namen, want mensen moeten zelf de kans krijgen te puzzelen, en doe het grotendeels op basis van t budget dat vooraf door een externe database is vastgesteld. Alleen bij t bedrag waar ik normaal een beetje de grens trek zitten nu maar 4 kopmannen zegmaar  ;)

Dus vandaar de vraag of dat te weinig is voor de puzzel.
You'll never walk alone

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #107 Gepost op: Vandaag om 18:00:00 »
Ik noem bewust geen namen, want mensen moeten zelf de kans krijgen te puzzelen, en doe het grotendeels op basis van t budget dat vooraf door een externe database is vastgesteld. Alleen bij t bedrag waar ik normaal een beetje de grens trek zitten nu maar 4 kopmannen zegmaar  ;)

Dus vandaar de vraag of dat te weinig is voor de puzzel.
Ahja, nee ik denk even los van namen, dat je meer variatie krijgt met meer keuze bij de beschermde renners. Want de kopmannen zullen toch grotendeels overlappen denk ik dan. Aan de andere kant heeft een 5e kopman die goedkoper is en misschien minder gekozen wordt, ook zn charme voor degene die hem wél kiezen.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023