Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Stoer!
Evenstar wordt nog eens beroemd
Een Nationaal Jeugddebat in de Tweede Kamer, daar mag je heen als je bij de Provenciale Jeugddebatten geselecteerd bent. Toen moest je voorstellen maken en die presenteren aan de leden van de Provenciale Staten, en die beoordeelden dat, moest je in debat gaan enzo. Heel erg leuk was dat! Als je geselecteerd bent ga je eerst naar een trainingsweekend in Bergen (boven Amsterdam). Daar leren ze je nog vanalles en mag je daar slapen enzo Daarna zijn er nog 2 terugkomdagen om voorstellen te schrijven. En dan in Oktober ergens mag je naar Den Haag voor het Nationaal Jeugddebat. Waaah ik heb er nu al zin in
volgens mij heb ik mijn eerste boete binnen
het is waarschijnlijk 189,00
wat heb je gedaan?
Nog 6 dagen en dan met 14 bussen (lees 607 man) naar Den Haag voor een wedstrijdje ADO-Utreg
Super Kaatje
Ontopic: een meisje bij ons uit de klas had bij een scheikundeproefwerk 'Snikkel' in plaats van 'Nikkel' opgeschreven
Bij mij heeft iemand een keer bij leraar 'Focker' opgeschreven ipv 'Blokker', maar goed dat was expres Moest hij 2 uur voor nablijven
Was ie zo stom dan? Nouja dat meisje dacht dus echt dat het 'Snikkel' was, ik lag onder de tafel van het lachen, geweldig
18 maart
Had ook niet anders gekunt natuurlijk
Of mag dat niet?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
440 gasten en 19 vaste bezoekers