De eerste was natuurlijk wel het origineelste, want toen 'schrok' je zeg maar bijna nog toen ze moesten bungeejumpen, nu weet je zeker dat er zoiets wel in zit, bungeejumpen, parachtutespringen, paralellen, abseilen, etc... Altijd een paar van die niet-voor-hen-met-hoogtevrees dingen, en altijd een paar met hoogtevrees die dan verdacht kunnen raken... Maar goed ik dwaal af, ja, ook de partners die 1 afl langskomen verwachten we onderhand wel, en ik was nu eerder verbaasd dat de kandi's hadden gehoopt dat ze al hun bagage mee mochten nemen, dan dat ze maar heel weinig in mochten pakken.
Maar toch, natuurlijk, vind ik 3 het leukste, nee, ook niet vanwege de locatie dus, goh, wat zeur ik toch, ja hoewel ik wel in Portugal ben geweest en nooit in Austr of Schotland, maar toch, deze serie vind ik gewoon het leukste omdat ik nu veel verslaafder ben dan vorige jaren (toen het toch ook al vrij erg was...), dit jaar is het eerste jaar dat ik het op internet fanatiek volg, ja ik had wel al internet hoor, maar ja, nu was ik ook helemaal weg van Prince toen die er nog in zat, en dat had ik vorig jaar en daarvoor ook niet, echt zo'n favoriet. Vond het wel jammer dat Yvonne niet had gewonnen omdat zij voor het meeste geld had gezorgd (zal ik nu ook weer jammer vinden als Jan10 wint), maar goed, tja, ik vond de kandi's nu leuker, of lette daar gewoon meer op, en de sites zijn allemaal ook zo superleuk...!