Met juniormollen:
1 Dennis: always, beste mol ooit!
2 Kees: entertainment, top mollenactoes, had 1 gestaan als hij noet zo snel ontdekt was
3 Jenny!: Geweldige mol, tot en met voorlaatste aflevering door niemand verdacht en toch top mollenacties.
4 George: ik vind het zo zonde dat hij de top net niet maakt. Zo goed dat hij was!
5 Milouchka: zo knap, het domme gansje spelen, geweldig!
6 Elise: goede mol, ondergewaardeerd! Goede molacties en niet eens echt verdacht.
7 Klaas: Goede mol, veel molacties, leuk karakter, maar de Pierce Brosnan van Widm: naar beneden door slecht regie.
8 Jon 'het leek wel alsof ik rondjes reed' van eerd: niet om z'n molacties, een van slechtste met verdenkingen, maar ik heb nog nooit zo om n mol gelachen en dat is echt veel waard
9 Margriet: zo heerlijk vals en geweldige acties, werd alleen heel snel verdacht...
10 Deborah: hmn moeilijke, niet uitblinkend, maar heeft wel een beeld gezet voor de andere mollen.
11: Patrick: sociaal, onverdacht, maar had veel te veel steun nodig van art en had niet acht goede acties
12 Suzan: sociaal, onverdacht maar verschrikkelijk lui, nee dan toch liever een Margriet die veel verdacht wordt maar lekker molt
13 Inge: weet ik niet echt veel meer van behalve dat ik haar erg saai vond.
14 Yvon: sprak me niet erg aan, weer een Pierce Brosnan. Kuch Gebarenhint kuch.
15 amin: waarom was hij zo saai?! Ik weet dat het junior is maar c'mon.
16 Kim: Aanvallend, verdacht en slaapverwekkend zijn 3 goede woorden om haar te omschrijven..
17 Nico: SAAAAII, volgende.
18 Anne Marie: enige mol die veel verdacht werd ZONDER goed te mollen!!!!!