Blijft een optie zolang we de uitslag niet zien.
Wie de Mol ook is, hij/zij heeft daar geen verkeerd bordje gepakt. Dat is al jammer. De Mol heeft in ieder geval niet iets verkeerd gedaan. Helemaal niets doen (bootje Annemieke) vind ik ook niet Mols. Ook Taeke en Tim pakken allen goede bordjes. Taeke stelt ook voor om bij elkaar te komen als ze er acht hebben, stelt ook meteen locatie voor (ook niet mols).
Mocht het wel Klaas zijn, dan is zijn gedrag als volgt te verklaren denk ik... Hij pakt er vijf. De kans dat een ander een verkeerde pakt wordt daarmee statistisch gezien groter. De goede bordjes zijn immers al voor meer dan de helft weg. Twee bordjes komen uit de niet relevante bovenste rij. Blijven er drie over en dat was gewoon niet genoeg om locatie of code compleet te maken. Dat Taeke en Tim net die ontbrekende drie pakken, is domme pech. Enige optie die overblijft, is die kist zelf openmaken en er iets in laten zitten. Ben daar heel benieuwd naar. Zou betekenen, dat hij snel heeft moeten bedenken welke kans hij nog had nu code en locatie bekend waren.
Daardoor zou hij als Mol wel in mijn achting stijgen.
Niemand lijkt mols. Het is bij die kist gebeurd of helemaal niet.