Ik heb dus tot volle tevredenheid van mezelf al bijna een half jaar dat netbook van Asus in gebruik. Alle andere netbooks van andere merken zijn van daarna (die van mij is nu overigens voor 222 euro (typisch MM-prijsje) te koop.
Wanneer je er niet teveel mee wil, voldoet ie uitstekend. Ik gebruik hem voor het doel waar ik hem toen voor kocht: foto-opslag, emailen, internetten, msn-nen.
Ik wilde eigenlijk graag windows XP erop zetten, maar dat hebben ze in de winkel met een van hun test-exemplaren geprobeerd, maar dat is een afknapper. Het ding wordt er heel traag door. ALS je XP wil hebben, dan kijk naar een soortgelijk apparaat van een ander merk waar dat al standaard op zit.
Kort gezegd: wat voor de een te weinig is, kan voor een ander prima voldoen.
Ik heb nu ook eindelijk weer Office, en ik wil er graag mee leren werken, want er zijn zo'n leuke dingen mee te doen, zag ik.
OT: ik heb twee archiefkastjes gekocht, het waren bouwpakketten. Het eerste wat ik deed, was de bouwbeschrijving opzij leggen, en zelf ermee aan de slag, want ze zijn afkomstig van IKEA. Resultaat: binnen drie kwartier had ik ze allebei in elkaar, het paste allemaal perfect, en zat heel logisch in elkaar.