Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Hm... Dit tentamen moet ook niet heel moeilijk wordem... Maar de volgende (ecologie) dat wordt wat, dat is echt niet boeiend en wel heel moeilijk.. Daarna nog een herkansing maar die moet goed komen en dan Vakantieeee!!!
oke, dat je nog zolang moet, ik heb vrijdag een tentamen, daarna heb ik vakantiemoet nog wel 9 juli een tentamen herkansen maar heb daartussen geen colleges of andere verplichtingen
ik ben verkouden geworden, vandaag
hé nicky alles weer oke?
let wel op tdietz,dit lijkt me wel hoog.sterkte
echt kloten (grof gezegd) er is nooit iets te doen in dit dorp en nu is het tt-week en vanavond is de mooiste avond van de week met goede artiesten deze keer caro dinges en waylon en nog veel meer het is soulnight en ik kan er niet heen
beterschap tdietz echt kloten (grof gezegd) er is nooit iets te doen in dit dorp en nu is het tt-week en vanavond is de mooiste avond van de week met goede artiesten deze keer caro dinges en waylon en nog veel meer het is soulnight en ik kan er niet heen
nou ik ga waarschijnlijk wel, ik kan met de brommer maar dan blijf ik gewoon erop zitten, de enige bewaakte stalling in het centrum is vanavond dicht (dat is dan weer mooi geregeld) dus hou ik de brommer gewoon bij mij.
er zijn 3 brommer van mij gestolen met een grote kettingslot eraan dus ben ik gewoon erg voorzichtig vandaar dat ik de brommer bij mij hou.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
932 gasten en 4 vaste bezoekers