natuurlijk zit er een kern van waarheid in maar toch niet alles klopt.
Ten eerste moet het best mogelijk zijn om je sociale leven, studie en slaap te combineren. Bijvoorbeeld gezellig na school plantjes leren met een leuke studiegenoot. Studie en sociaal leven tegelijk lijkt mij.
Dat groepjes mij niet willen is ook niet waar. groepswerk doe ik ook altijd voor individueel werk omdat ik een geweten heb. Dat ik mijn eigen toetsen verpest moet ik zelf weten maar ik wil niet andermans studie verpesten. Dus met groepsopdrachten ben ik vrij actief.
en dat ik mijn 40 punten niet meer ga halen is ook niet waar, want die ga ik hoogstwaarschijnlijk wel halen. Ik heb nog zo'n 10 toetsen en daarvan moet ik er 3 of 4 halen.
Het zelfspot deel klopt wel . en dat werkt idd.
Nou mooi toch dat niet alles van toepassing is bij jou. Zelfspot is op zijn tijd ook wel goed. Succes met die toetsen!
Ik herken wel van een aantal medestudenten in beide omschrijvingen dus het is meer algemeen neergezet volgens mij door Tdietz.
Ik voel me weer goed. Het einde van m'n afstudeeronderzoek is in zicht. Ben met de allerlaatste wijzigingen bezig van de tekst, dan in elkaar zetten en dan uitprinten en inleveren
. Tsja en dan maar afwachten....