Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
zenuwachtig en ik weet niet goed waardoor. Het is begonnen toen ik het slecht-nieuwsgesprek aan het voorbereiden was dat ik voor juridische gespreksvaardigheden moet voeren. Dus waarschijnlijk heeft het daarmee te maken. Ik weet ook niet heel goed hoe ik zo'n gesprek nu precies moet voeren. Er wordt vooral gezegd wat je niet moet doen. Maar je kunt toch moeilijk nadat je het slechte nieuws hebt gebracht de rest van het gesprek alleen naar je cliënt gaan zitten staren. En dan af en toe zeggen: "Ik zie dat het u raakt". Op een gegeven moment zal het gesprek toch ook ergens heen moeten gaan. Goed dat moet vooral je cliënt bepalen bij een slecht nieuws gesprek. Maar we kunnen toch moeilijk een uur naar elkaar gaan zitten staren.
Zwaar *bliep*
Moe, maar wel trots. Grote stappen gezet in het opzetten van mijn Etsy shop vandaag
Niet lekker buikpijn
voor degenen die zich - of -- voelen: voor jullie allen een knuffel, hoewel dit dan eigenlijk in het knuffeltopic thuishoort.Voor degenen die zich + of ++ voelen: toch een knuffel......OT: redelijk tot goed.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
881 gasten en 6 vaste bezoekers