Auteur Topic: Aflevering 4  (gelezen 121936 keer)

Offline dutchdeb

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #320 Gepost op: 10-02-2005, 15:33:00 »
twee dingen nog die mij opvielen in de afl.

1: boven de 28 op de vrachtwagen lijkt een L te staan
2: die 45 kan ook zijn ter ere van de verjaardag van Yvonnen die tenslotte 45 werd!

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #321 Gepost op: 10-02-2005, 15:47:44 »
Ik weet niet of het in dit topic hoort, maar ik heb al het één en ander gelezen over cijfers e.d. Nu heb ik tijdens aflevering 3 aantekeningen gemaakt over de cijfers die er in voor komen. Ik heb dus staan het cijfer: 23512 dat heb ik nog geprobeerd om te zetten in letters, maar daar kwam niets uit.
In Aflevering 4 is Yvonne de afvaller en nu heeft zij op haar gevangenisbordje het cijfer 23512 staan.
Ik heb nogmaals aflevering 3 gekeken om te zien waar ik dat cijfer vandaan had gehaald, maar ik kan het niet meer vinden. Iemand misschien??
Ik heb wel meer theoriën over cijfers gelezen, maar ik vond deze te toevallig om te laten liggen.
2=b
3=c
5=e
1=a
2=b
 Marc-Marie Huijbreghts  ::vergroot::
« Laatst bewerkt op: 10-02-2005, 15:52:58 door *ikke* »

Offline Mollovic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #322 Gepost op: 10-02-2005, 15:55:49 »
er staat 2 X 2=b

En in Marc-Marie Huijbregts staat maar 1 b

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #323 Gepost op: 10-02-2005, 16:01:06 »
En in Isabelle Brinkman staan wel 2 b's

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Aflevering 4
« Reactie #324 Gepost op: 10-02-2005, 16:04:15 »
Wat dachten jullie van Bottie Bellingman?
 ::vergroot::


 ::rofl::
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline Mollovic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #325 Gepost op: 10-02-2005, 16:10:01 »
Byvon Baspers
Bijs Baverman
Barc-Marie Huijbregts
Bander de Beer
Bim de Boot
Isabelle Brinkman
Biktoria Koblenko

Offline Mollovic

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #326 Gepost op: 10-02-2005, 16:11:02 »
En in Isabelle Brinkman staan wel 2 b's
maar geen c

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Aflevering 4
« Reactie #327 Gepost op: 10-02-2005, 18:49:51 »
2=b
3=c
5=e
1=a
2=b
 Marc-Marie Huijbreghts  ::vergroot::
Dit is een reactie op het bericht waar dit ^^ een reactie op was.

23512 = 'wel'. en is het onderdeel van de zin 'Voo jullie hier geen clous of toch wel'. Ik heb het zelf niet in andere afleveringen gezien (misschien in het 'volgende week stukje?'

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #328 Gepost op: 10-02-2005, 19:38:05 »
Ik heb op een Australisch (celebrity) forum de foto's van Pete geplaatst en de vraag : wie kent deze man? (tot op heden niemand  :().

Iig, ze zijn er druk mee, en mocht er iets uitkomen dat de moeite is om mee verder te speuren dan plaats ik het hier of in een los topic.

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #329 Gepost op: 10-02-2005, 20:16:14 »
2=b
3=c
5=e
1=a
2=b
 Marc-Marie Huijbreghts  ::vergroot::

Ik zocht meer naar hints (Van nummers)die corresponderen met eventuele uitvallers.
Die 4 en 5 zouden er dan op kunnen duiden dat volgende keer de twee personen die tijdens de getuigenissen van Pete op 4 en 5 hebben gestaan eruit gaan... Volgens mij Gijs en ..????
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 4
« Reactie #330 Gepost op: 10-02-2005, 21:06:37 »
Mensen, kijk aub even op pagina 2 van deze topic, daar staat wordt het getal 23512 verklaard.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 4
« Reactie #331 Gepost op: 10-02-2005, 21:19:21 »
Ik heb op een Australisch (celebrity) forum de foto's van Pete geplaatst en de vraag : wie kent deze man? (tot op heden niemand  :().

Iig, ze zijn er druk mee, en mocht er iets uitkomen dat de moeite is om mee verder te speuren dan plaats ik het hier of in een los topic.

Leuk Cosma!! Ben heel benieuw wat hier uitkomt! Je laat het natuurlijk wel weten!
I got that tunnel vision going through my  head

Offline billyboem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #332 Gepost op: 10-02-2005, 22:03:47 »
Mensen, kijk aub even op pagina 2 van deze topic, daar staat wordt het getal 23512 verklaard.

Dat heb ik gelezen, maar ik vind het een beetje toevallig dat ik het in afl 3 al eerder heb gezien (en nee, het was niet op het bordje van Yvonne.) Ik zal morgen de uitzending nogmaals bekijken, dan kan ik zien waar ik het vandaan had.
Grote ideeën beginnen met volkomen onrealistische gedachten.

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: Aflevering 4
« Reactie #333 Gepost op: 11-02-2005, 01:28:17 »
Leuk Cosma!! Ben heel benieuw wat hier uitkomt! Je laat het natuurlijk wel weten!

Pete staat nu zo'n 24 uur op een Australisch forum, en hij komt sommigen wel een beetje bekend voor (maar dan meer in de zin van : hmz, ik heb die mangeloof ik ooit wel eens ergens gezien, maar wie het nou is...), we kunnen er dus rustig vanuit gaan dat Pete geen echte bekende acteur is.

Er zijn er iig een paar druk aan het proberen uit te zoeken wie hij is (ze hebben daar ook de mol), dus wie weet ;)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Aflevering 4
« Reactie #334 Gepost op: 11-02-2005, 01:33:53 »
Ik vind deze actie helemaal niet leuk!!!
Laat die man lekker met rust, misschien is het wel iemand die gewoon even voor de gein meedoet...

Ga Jij hem ff op internet zetten..En wat schiet je ermee op??
Waarschijnlijk iemand van de locale toneelvereniging..
Ga je daar die man op internet zetten??
Sorry dit gaat me iets te ver!!
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 4
« Reactie #335 Gepost op: 11-02-2005, 02:50:17 »
Het is en blijft De Mol hè?? ;D ::regenboog::
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Aflevering 4
« Reactie #336 Gepost op: 11-02-2005, 04:47:55 »
Versta jij echt letterlijk Peter Stateman?

::jaja:: Waar Yvonne vraagt: "Peter... Peter who?"

Citaat
Ik vind het irritant dat we die man niet kunnen natrekken, hij heeft wel een bekende kop, zeker op die foto op de .nl site waarop hij in een spiegel/glas kijkt.
Tja vagelijk miss inderdaad maar vraag me af of er een hint verder inzit behalve dan die in mogelijk overdrachtelijke zin :).
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 4
« Reactie #337 Gepost op: 11-02-2005, 09:03:51 »
Het is al eens gezegd, over wat voor nut het heeft als de mol zelf geprofileerd wordt als hulpmol.
Maar wat als deze kandidaten Yvon, Isabelle en Jim (dit gaan we mogelijk nog zien) idd gebruikt worden als hulpmol en dan niet de mol zijn, is het dan niet belangrijk om in de gaten te houden hoe de andere kandidaten zich gedragen ten opzichte van de hulpmol (immers alleen de echte mol weet wie er als hulpmol ingeschakeld gaat worden) afl. 3 was dit Yvonne, afl. 4 was dit Isabelle van Jim moeten we nog afwachten wanneer ze zijn hulp gaan gebruiken (of niet en dan zegt dit ook genoeg). Dus misschien is het verstandig om afl. 3 en 4 nog eens in dat opzicht te bekijken en wanneer de hulp van Jim wordt gevraagd kan hier dan vanaf het begin op gelet gaan worden immers waar de hulpmol molt hoeft de echte mol niet te mollen >:D

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Aflevering 4
« Reactie #338 Gepost op: 11-02-2005, 09:19:33 »
Ik vind deze actie helemaal niet leuk!!!
Laat die man lekker met rust, misschien is het wel iemand die gewoon even voor de gein meedoet...

Ga Jij hem ff op internet zetten..En wat schiet je ermee op??
Waarschijnlijk iemand van de locale toneelvereniging..
Ga je daar die man op internet zetten??
Sorry dit gaat me iets te ver!!

Doe even een beetje relaxed, oke! Iedereen is aan het speuren voor hints en Cosma dacht op deze manier ook achter een aanwijzing te komen. Zullen we elkaar gewoon lekker in elkaars waarde laten? Heel fijn!

 ::zwaai::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Aflevering 4
« Reactie #339 Gepost op: 11-02-2005, 18:00:10 »
Anzjie, rustig joh !
Als hij niet bekend(er/ig) wou worden was hij vast niet met zijn hoofd op TV gekomen zo geheel vrijwillig .

Komt mij ook vaag bekend ergens van voor.. zou hij in een voorgaande Mol serie in beeld geweest zijn ?
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .