Nieuws Heb je onze activiteitenagenda al bekeken? In het infocenter, helemaal onderaan.
Idd Niuno...de rekening en verder helemaal niets!! Tenminste dat denk ik niet....bij ons op school zijn ze zo onbeleefd dat ze niet eens gedag zeggen aan het einde van het jaar...OT: Wat gaat de reparatie aan de fiets van de oudste kosten?
Pfff wat onaardig!! Op de school waar mijn moeder werkte ging dat heel anders kan ik me herinneren...
wij staan ook altijd de ouders op te wachten voor de cadeaus om ze een prettige vakantie te wensen.
Heeft Bakkertje zomaar,om te pesten de moderatorknop al ingedrukt?
blijven graag
waarom is de ruimte van mn ipod op en kunnen er niet meer liedjes op?
Waarom is dat bij jou nu pas XD Ik heb daar echt al een jaar last van XD
ik wist niet hoe er liedjes op kon zetten .Maar nu ik itunes heb geinstaleerd gaat het veel makkelijker
Volgens mij is dat ook de enigste manier XD
en ik weet nu ook hoe ik gratis muziek download, want dat kon ik ook nog niet .misschien moet ik eens kijken of er ipod's zijn met meer ruimte
Ik deed dat eerst met limewire, maar die mocht niet meer dus dat ging niet meer. Nu die ik het via piratebay en dan de torrent downloaden (ben alleen een beetje bang voor virussen Ik wil eigenlijk een ipod touch 8 gig ofzo (of nogmeer geheugen anders issie weer zo vol) Alleen mijn oude doet t nog prima dus voordat die t niet meer doet koop ik ff geen nieuwe XD.
ik doe nu ook via pirate bay .Ja, en ik denk dat als deze die ik nu heb kapot is er tegen die tijd wel weer nieuwe nog betere ipod's zijn.
Bakkie,zie je nu hoe het is om "aan de andere kant te staan"?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
RealityNet
Nu online
952 gasten en 3 vaste bezoekers