Wat is het weer moeilijk!

Ik heb de uitzending via uitzendingmist.nl nu een paar keer gezien en Eva zou het best kunnen zijn, denk ik. Het valt me op dat ze op sommige momenten heel goed meedoet, maar juist als het er op aankomt, dan houdt ze zich gedeist.
- Echt een mollenstreek vond ik de verwarring bij de benzine/diesel motor. Sander zei het heel duidelijk en zij zaaide onnodig verwarring. Gelukkig gingen ze uiteindelijk toch de kant op die Sander had gezegd.
- Ze schijnt Alex het beste te kennen van iedereen. Dat had zeer goed van pas kunnen komen bij de vraag van Karel over Siam / Thailand. Maar toen was ze niet overtuigend, waardoor Menno even later afviel. Hoe meer er afvallen, des te minder geld in de pot.
- En dan Alex die aan het eind iedereen beduvelt. Eva dacht dat hij de waarheid zou spreken. Ze was erg terughoudend, voor iemand die Alex goed kent. Toen achteraf bleek dat de groep duizenden euro's misliep waren er veel boos op Alex, maar aan haar was niets te merken.
Overigens ... heb ik in al die jaren slechts 1 keer goed gehad. Dat was Milouska, vorige keer. Dat geeft de burger moed! (Al zat ik verder steeds fout (zelfs als deelnemer in de online versie).
Groet,
Torsten