De indruk die ik van Eva heb is net als Sander de Heer. Lekker gedreven mee willen doen, ver komen, maar toch voor de finale eruit gaan. Of Toine, mocht je een recenter voorbeeld willen hebben

Ik ben dan ook niet onder de indruk dat Eva de mol is. Ze kan natuurlijk die gedrevenheid spelen om zo een dekmantel te hebben voor het feit dat ze de mol is. Maar ik denk niet dat je als mol daarvoor zal kiezen. De gedreven, gemotiveerde kandidaat uithangen zoals Sander bijvoorbeeld helemaal in zich had.
Bedoel, als je gaat kijken. Was Deborah de gedreven kandidaat? Naar mijn mening was dat toch echt Petra >> winnares. Was Nico de gedreven kandidaat? Ik vond Yvonne, die van de marine, de meest gedreven persoon die er was. George was totaal niet gedreven, maar speelde net als Milouska zijn rol zo perfect uit dat alle kandidaten de verdenking niet op hem liet rusten. Dick, die noem ik wel gedreven uit reeks 3. De Canada reeks staat me weinig meer van bij. Enkel Yvon kan je van alle mollen aanwijzen als "de gedreven kandidaat" spelen. Want zij ging echt om te winnen, om zo het te doen lijken alsof ze ontzettend gedreven was en haast niemand haar verdacht. Milouska was net als George, geen gedreven kandidaat nadoen als mol zijnde.
Dus voor als nog is er maar 1 mol geweest die echt geprobeerd heeft om als gedreven kandidaat, gemotiveerde kandidaat uit de bus te komen bij medekandidaten. En dat is in mijn mening Yvon. Alle andere mollen kozen niet voor die strategie en dus is het voor mij vrij zeker dat Eva niet de mol is.