Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 172678 keer)

Offline Rocky

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Isn't it ironic, don't you think?
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #280 Gepost op: 7-02-2007, 14:10:14 »
ik wil even terug komen op de filmpjes uit afl een (oke tis extreem laat)
Maar tis geen vlaamse mol serie dat hadden we al door maar het zijn voor zover ik het goed zie allemaal fragmentjes van mollen.
Zo komen elise, george, milouska en yvon er zeker in voor! wil iemand der rest ff checken die kan ik er niet uit halen. Maar alleen maar mollen lijkt mij verdacht.
De andere vier waren Deborah, bij het duiken, Nico in Schotse kilt, en de Vlaamse mollen Hugo, bij de onthulling van hem als mol, en Marc, bij een opdracht die precies leek op de opdracht die ze later die aflevering moesten doen   ;)
Thank U

Offline moljanne

• Forumlid
  • U mag doorrijden naar het volgende raam!
« Reactie #281 Gepost op: 7-02-2007, 14:12:05 »
ja dat eerst niet abseilen en dan toch, met veel applaus, dat is iets wat doet denken aan george, en dat besliste met rekenen, en organiseren daar is ze een kei in, of het antwoordt dan goe is of nie,  iedereen neemt het meteen maar aan...
huh?

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #282 Gepost op: 7-02-2007, 14:31:34 »
Bij de opdracht met de draak zegt Eva iets als Paul een hint wil kopen. Ik bedoel de eerste keer, bij de zwaarste blokken. (de tweede keer wil Eva persé voor de middelste blokken een hint kopen, dat is wel duidelijk). Ik heb het al tig keer teruggespoeld om te horen wat ze nu wil - meegaan met Paul of juist niet. Maar ik kan het absoluut niet verstaan. (natuurlijk omdat Dick er meteen doorheen begint te mekkeren  ::rofl::).
Is er iemand die wel heeft verstaan/begrepen of Eva tegen Paul ingaat of juist niet?
Uiteindelijk doen ze het niet omdat Dick hen ervan af praat, maar als Eva hier ook meteen al niet wil vind ik dat wel een extra mollige actie - de blokken staan immers verkeerd.

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #283 Gepost op: 7-02-2007, 21:01:25 »
Bij de opdracht met de draak zegt Eva iets als Paul een hint wil kopen. Ik bedoel de eerste keer, bij de zwaarste blokken. (de tweede keer wil Eva persé voor de middelste blokken een hint kopen, dat is wel duidelijk). Ik heb het al tig keer teruggespoeld om te horen wat ze nu wil - meegaan met Paul of juist niet. Maar ik kan het absoluut niet verstaan. (natuurlijk omdat Dick er meteen doorheen begint te mekkeren  ::rofl::).
Is er iemand die wel heeft verstaan/begrepen of Eva tegen Paul ingaat of juist niet?

Net een aantal keer met koptelefoon naar dit stukje geluisterd en dit is wat Eva zegt: "Ik denk als je 1 hint wil kopen dan wil je ze alle 9 kopen denk ik."

Citaat
Uiteindelijk doen ze het niet omdat Dick hen ervan af praat, maar als Eva hier ook meteen al niet wil vind ik dat wel een extra mollige actie - de blokken staan immers verkeerd.

::jaja::

Offline Kikker

• Forumlid
« Reactie #284 Gepost op: 8-02-2007, 15:51:26 »
Als ze het zou zijn, heeft ze het heel goed gedaan!
Bijna geenenkele kandidaat verdenkt haar, ze doet enthousaist mee met het de opdrachten én krijgt het voor elkaar geen geld te verdienen..

Zou het dan toch.. Eva zijn?
Ik blijf met die stomme sudoku-uitleg en haar molboekje in mn hoofd zitten. Waarom laat een mol in hemelsnaam haar boekje stelen?

Het is zo'n tegenstelling: of het is een heel enthousaiste kandidaat, of een heel goede mol. Ze is bijna Toine-enthousaist..

Offline Marlie

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #285 Gepost op: 8-02-2007, 16:41:35 »

Ik blijf met die stomme sudoku-uitleg en haar molboekje in mn hoofd zitten. Waarom laat een mol in hemelsnaam haar boekje stelen?

Een mol laat zijn boekje stelen omdat er toch geen aanwijzing naar haar/hemzelf in zal staan alleen maar verkeerde verdachtmakingen.
En wat is er met die sudoku uitleg? Ik ben hem nagelopen met getallen en hij klopte precies. Wat mij opviel was dat ze het antwoord wel heeeeeeeeel snel wist, want met spulletjes van anderen is t een stuk moelijker als met vaste getallen

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #286 Gepost op: 8-02-2007, 16:56:53 »

Waarom zit je met de sudoku-uitleg? Deze was van geen enkele invloed op het eindresultaat. Er kwam n.l. helemaal geen geld in de pot (mede dankzij Eva).

De mol kan rustig haar boekje laten stelen. Juíst, om zichzelf minder verdacht te maken. Want als je flink verdrietig gaat zitten zijn over het verlies van al dat werk dat je er z.g. in hebt gestoken, lijk je meer op een echte kandidaat.
Paul had boekjes nodig om terug in het spel te komen. Boekjes + Paul zorgden weer voor geld uit de pot bij de veiling.

Wat mij opvalt bij Eva, is dat al haar positieve acties niets opleveren voor de pot, terwijl ze er als de kippen bij is om, als het er op aan komt, mee te helpen aan een negatief saldo.

Offline Sneakiej

• Forumlid
« Reactie #287 Gepost op: 8-02-2007, 17:48:34 »
ik heb van alle keren dat ik WIDM gekeken heb, het nog nooit zo moeilijk gehad met de pool invullen. Mijn eerst mol was Eva en eigenlijk alleen maar, omdat ze Sander van de wijs probeerde te brengen met het links of rechtsaf slaan.  Renate stond hierbij en daarom denk ik dat renate toch nog wel eens zou gaan winnen.

Ondertussen stem ik voor Meneer Jol als mol, terwijl ik zelf heb gepost dat er elke week in beeld komt: de mol is een vrouw!
Volgende week toch maar weer veranderen naar Eva...(als ze er vanavond niet uit gaat)
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline -Jutta-

• Forumlid
« Reactie #288 Gepost op: 8-02-2007, 21:38:45 »
En nu mogen alle Eva-is-de-Mol stemmers mij eens uitleggen waarom ze voor 5000 euro in de pot zorgt  :P En geen smoesjes dat ze de kandidaten ook wel wat gunde  ;D
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Online Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #289 Gepost op: 8-02-2007, 21:39:38 »
Ze gunde de kandidaten ook wel wat. :P

Offline Jorg23

• Forumlid
  • Do you think you can tell heaven from hell
« Reactie #290 Gepost op: 8-02-2007, 21:40:55 »
Die hint bij die filmpjes blijft haar verdacht houden  :-\\
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Han13

• winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
« Reactie #291 Gepost op: 8-02-2007, 21:52:26 »
En nu mogen alle Eva-is-de-Mol stemmers mij eens uitleggen waarom ze voor 5000 euro in de pot zorgt 

Daar ben ik idd ook heel benieuwd naar. Als ze de mol is, is dit echt 'n gemiste kans. Iedereen was al afgevallen, omdat niemand doorhad dat Nadja de foto's knipte. Dan is 't toch echt ontzettend makkelijk en onverdacht om jezelf ook te laten fotograferen door Nadja en zo de opdracht te laten mislukken? Echt werkelijk niemand van de andere kandidaten zouden dat Eva kwalijk hebben genomen of Eva erdoor meer zijn gaan verdenken, want ze hadden 't zelf immers ook niet door. Dus echt 'n ontzettend gemiste kans mocht ze de mol zijn. Ik streep haar dus door na deze actie. Ik twijfelde nog sterk eerst, maar ze is niet de mol.  ::ohno::

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #292 Gepost op: 8-02-2007, 22:09:08 »
Daar ben ik idd ook heel benieuwd naar. Als ze de mol is, is dit echt 'n gemiste kans. Iedereen was al afgevallen, omdat niemand doorhad dat Nadja de foto's knipte. Dan is 't toch echt ontzettend makkelijk en onverdacht om jezelf ook te laten fotograferen door Nadja en zo de opdracht te laten mislukken? Echt werkelijk niemand van de andere kandidaten zouden dat Eva kwalijk hebben genomen of Eva erdoor meer zijn gaan verdenken, want ze hadden 't zelf immers ook niet door. Dus echt 'n ontzettend gemiste kans mocht ze de mol zijn. Ik streep haar dus door na deze actie. Ik twijfelde nog sterk eerst, maar ze is niet de mol.  ::ohno::

Je hebt precies aangegeven waarom ook voor mij het nu een gedane zaak is dat Eva niet de mol is. Het is a) enorm makkelijk, b) niemand die je erdoor verdenkt behalve Nadja, c) door het niet te doen roep je een verdachtmaking over je op. Dus waarom weigeren je te laten fotograferen? Wat is er mis mee? Zelfs al ben je de mol. Kijk naar Renate, die ging met een grote grijns van oor tot oor op de foto. Doe het dan zo!
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline nicole61

• Forumlid
« Reactie #293 Gepost op: 8-02-2007, 22:29:29 »
Heel verdacht dat Eva net toevallig nu een sjaal om heeft deze uitzending, zodat ze niet gefotografeerd kan worden.....
Ze heeft nooit zo iets aan, altijd alleen maar een t-shirtje.

En was het niet Eva die zei dat ze tijdns de eerste opdracht moesten wachten op de andere groep? Maar toen bleek dat vanaf dat moment de tijd ging aftellen. Hadden ze makkelijk nog wat andere opstellingen kunnen uitproberen in de tussentijd.
« Laatst bewerkt op: 8-02-2007, 22:37:13 door nicole61 »

Offline Rocky

• Forumlid
« Reactie #294 Gepost op: 8-02-2007, 22:42:37 »
Heel verdacht dat Eva net toevallig nu een sjaal om heeft deze uitzending, zodat ze niet gefotografeerd kan worden.....

En was het niet Eva die zei dat ze tijdns de eerste opdracht moesten wachten op de andere groep? Maar toen bleek dat vanaf dat moment de tijd ging aftellen. Hadden ze makkelijk nog wat andere opstellingen kunnen uitproberen in de tussentijd.
Kortom, je denkt dat Eva nog steeds de mol kan zijn en dat het dit keer meer ging om het voorkomen van een stuwmeer aan jokers bij Nadja dan om 5000 Euro, zijnde 200% van hetgeen er in de pot zat? In dat geval zou er weer iets als die veiling moeten komen? Het kan.... ::vergroot::
Thank U

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #295 Gepost op: 8-02-2007, 23:08:51 »
Maar dat zou niet logisch zijn, aangezien er wellicht nog een onbekend bedrag extra in de pot bij komt ivm de liftopdracht.
The British are not impressed.

Offline Rocky

• Forumlid
« Reactie #296 Gepost op: 8-02-2007, 23:27:51 »
Opdracht aan de mol is ook: 'iedereen het zo lastig mogelijk maken.' In dit geval wilden de mol en de programmamakers volgens mij het waarschijnlijk zo sturen om te voorkomen, dat Nadja al te makkelijk volgende rondes zou bereiken. Er zit toch niet al teveel in de pot.  ;)
Thank U

Offline Pommes

• Forumlid
« Reactie #297 Gepost op: 8-02-2007, 23:34:39 »

Ik ben in september nog bij deze tempel (Doi Suthep) geweest en je krijgt daar een doek als je te bloot gekleed bent, zoals blote benen of blote schouders. Dit lijkt mij de verklaring voor de doek van Eva. Maar ik weet zo even niet wat voor shirt ze aan had en waarom de andere vrouwen wel goed genoeg gekleed waren.

Offline Rocky

• Forumlid
« Reactie #298 Gepost op: 8-02-2007, 23:41:02 »
Dat weet ik wel, ze had een topje met bandjes aan. Maar dan kan het nog voorkennis zijn, dat ze die sjaal meeheeft. Of dat ze wist dat ze daarom zo'n sjaal zou krijgen ;). Haar excuus zou ook kunnen zijn, dat ze zo verbrand is op haar bovenarmen ;).
Thank U

Offline Pommes

• Forumlid
« Reactie #299 Gepost op: 8-02-2007, 23:55:54 »
Ja daar heb je natuurlijk wel een punt.....pfffff. maar als ze de mol is, waarom zou ze dan zo'n doek expres nemen? Ik zie dat niet.......