Auteur Topic: Eva is niet de mol!  (gelezen 172725 keer)

Offline saem

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Eva is (niet) de mol!
« Reactie #300 Gepost op: 9-02-2007, 00:00:16 »
Die foto-opdracht die ze in haar eentje red en flink de pot spekt die zit me erg dwars...... grumpgrump wat moet je daar nou mee, verder is ze perfect voor mij als mol.
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna

Offline vriendlief

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #301 Gepost op: 9-02-2007, 00:22:48 »
Eva is de mol! ::ok::

Die deur in belgische kleuren tijdens de eerste executie was een hint naar Eva toe.Een Jip en Janneke hint dat wel maar dat wordt duidelijk gemaakt in de compilatieaflevering. ;) ;D

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 9-02-2007, 00:24:49 »
Een Jip en Janneke hint

what's new  ;D

Offline VeeloDeMol

• Forumlid
  • Wat is het fijn in denialland!
« Reactie #303 Gepost op: 9-02-2007, 00:26:15 »
Dat weet ik wel, ze had een topje met bandjes aan. Maar dan kan het nog voorkennis zijn, dat ze die sjaal meeheeft. Of dat ze wist dat ze daarom zo'n sjaal zou krijgen ;). Haar excuus zou ook kunnen zijn, dat ze zo verbrand is op haar bovenarmen ;).

Dat is een goed excuus, want volgens mij is ze inderdaad zo iemand die snel verbrand. Ik verdenk haar in ieder geval niet als Mol, zeker niet na deze foto opdracht.
House: "I'm thinking the broken bones are a response to the building falling on her head."

Offline Niuno

• Forumlid
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
« Reactie #304 Gepost op: 9-02-2007, 01:36:46 »
Opdracht aan de mol is ook: 'iedereen het zo lastig mogelijk maken.' In dit geval wilden de mol en de programmamakers volgens mij het waarschijnlijk zo sturen om te voorkomen, dat Nadja al te makkelijk volgende rondes zou bereiken. Er zit toch niet al teveel in de pot.  ;)

Denk dat de programmamakers daar juist niet zo'n probleem mee hadden. Nadja kreeg deze opdracht omdat de meesten op haar stemden voor geen vrijstelling. Voor de programmamakers dus een reden om juist haar die kans te geven.

Mochten de programmamakers er juist wel moeite mee hebben gehad dat het weer naar Nadja ging, hadden ze het makkelijk kunnen omdraaien en de opdracht geven aan degene met de minste stemmen.

Kortom: voor DeMol ook geen reden om opdracht te doen slagen om te voorkomen dat Nadja een stuwmeer aan jokers zou krijgen. Mij lijkt me dat Eva als een gewone kandidaat voluit voor de pot gegaan is. Tenslotte had ze ook GEEN foto van Nadja kunnen maken en proberen vol te houden tot de tijd om is. Dan EN geen geld in de pot, EN geen jokers voor Nadja.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Erik TKS

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 9-02-2007, 02:51:52 »
Ik geloof niet meer in Eva is de Mol na aflevering 6 :-[ Wat een teleurstelling. Het programma kon echt een goede Mol als Eva gebruiken. Afwachten hoe dit gaat aflopen maar het ziet er niet goed uit.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 9-02-2007, 07:30:45 »
Ik geloof niet meer in Eva is de Mol na aflevering 6 :-[ Wat een teleurstelling. Het programma kon echt een goede Mol als Eva gebruiken. Afwachten hoe dit gaat aflopen maar het ziet er niet goed uit.

*wil Heinz zijn reactie weten wanneer hij dit citaat leest*  ;D ::rofl:: >:D :P
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline aangekoekt

• Forumlid
  • echte flapuit
« Reactie #307 Gepost op: 9-02-2007, 10:08:50 »
volgens mij is ze inderdaad zo iemand die snel verbrand.

Laat het vlees zachtjes sudderen met het deksel op de pan ::tandpastasmiley::

Het niet laten fotograferen pleit idd tegen Eva, evenals de zenuwtrekjes op de mond in de lift tegenover Karel en bij de eliminatie. Waarom zo gespannen als er geen spel gespeeld hoeft te worden? Of is ze letterlijk in de huid van de mol gekropen en drijft ze het extreem door? Ook het sterk accentueren van, via haar kledingkeuze, zou op de molshopen-theorie kunnen wijzen. Afwachten maar.
lekkere ruige vent van me

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #308 Gepost op: 9-02-2007, 10:26:08 »
*wil Heinz zijn reactie weten wanneer hij dit citaat leest*  ;D ::rofl:: >:D :P

Komt ie dan:

Ik heb nog goede hoop dat Eva dit jaar de subtiele en slimme, onopvallende Mol is. Maar het alternatief en tegenovergestelde hiervan, Mol Nadja, verontrust me steeds meer. Het zal verdomme toch niet waar zijn he! ::ohno::

Offline Maarten1983

• Forumlid
« Reactie #309 Gepost op: 9-02-2007, 13:14:08 »
Eva heeft die sjaal misschien gekocht/gekregen bij de tempel, aangezien het gangbaar is dat je bij religeuze gebouwen niet te bloot gekleed mag zijn. Ik heb zo vaak meegemaakt dat mijn moeder een shirtje in een souvenierwinkel ging kopen om schouders te bedekken. Dat kan ook door de cameraploeg/andere kandidaten aangeraden zijn.

Aan de andere kant moet de mol opdrachten saboteren, dus als Eva de mol is, heeft ze toch Nadja's opdracht gesaboteerd.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2007, 13:16:43 door Maarten1983 »

Offline .Mara.

• Forumlid
« Reactie #310 Gepost op: 9-02-2007, 13:18:40 »
Maar wat kan het de mol schelen dat iemand niet drie jokers heeft? Dat geld is belangrijker. Misschien om niet teveel verdenkingen op zich te halen ofzo dan?! Na die foto van Renate was het wel redelijk duidelijk dat Nadja de foto's maakte vond ik..

Offline Maarten1983

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 9-02-2007, 13:27:00 »
De mol houdt toch van saboteren en daarnaast maakt het Nadja natuurlijk wel verdacht dat ze weer een poging doet om weer geen geld in de pot te doen.

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 9-02-2007, 14:22:40 »
Maar wat kan het de mol schelen dat iemand niet drie jokers heeft? Dat geld is belangrijker. Misschien om niet teveel verdenkingen op zich te halen ofzo dan?! Na die foto van Renate was het wel redelijk duidelijk dat Nadja de foto's maakte vond ik..

Zoveel geld was er toch niet en een verdachtmaking voor Nadja erbij inderdaad. Daarnaast 3 jokers weer voor Nadja? Ik denk dat Eva niet wil dat ze zo makkelijk in de finale komt met der gehannes.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #313 Gepost op: 9-02-2007, 14:26:04 »
Nog iets wat mij opvalt: bij de verdenkmakingen (deze site) wordt Eva maar 1x genoemd....... Niemand zit op Eva lijkt wel......
Net als vorig jaar bij Milouska.
Op het vlot dacht ik: Nadja heeft nu de mol gezien, maar in de top 3 van vrijstellingen zegt Nadje juist dat zij Eva niet verdenkt.
Inge begint Eva te verdenken bij de jungle opdracht, maar verder hoor je er niemand over. Eva is óf een leuke fanatieke kandidaat, of ze heeft het vertrouwen van de groep...
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #314 Gepost op: 9-02-2007, 14:31:43 »
Nog iets wat mij opvalt: bij de verdenkmakingen (deze site) wordt Eva maar 1x genoemd....... Niemand zit op Eva lijkt wel......
Net als vorig jaar bij Milouska.
Op het vlot dacht ik: Nadja heeft nu de mol gezien, maar in de top 3 van vrijstellingen zegt Nadje juist dat zij Eva niet verdenkt.
Inge begint Eva te verdenken bij de jungle opdracht, maar verder hoor je er niemand over. Eva is óf een leuke fanatieke kandidaat, of ze heeft het vertrouwen van de groep...

Ja inderdaad ze zijn heel spaarzaam met dat soort biechtmomenten. Ook in de vorige aflevering zei Alex iets raaks. Hij kende haar daarvoor al goed, maar vond Eva af en toe zo nep doen, als we dan weer ergens op een nieuwe locatie aankwamen dan zei ze: "zo eens kijken wat er hier weer gaat gebeuren" zo heel gemaakt. Ik denk dat Alex beter ze gevoel achterna had moeten gaan en meer op Eva moeten stemmen i.p.v op 4 spreiden.

Offline lilith

• Forumlid
  • all ears
« Reactie #315 Gepost op: 9-02-2007, 14:42:41 »
We hebben elkaar wel gevonden hé lola-aapje en dus kunnen wij in ons eigen hoekje even bijsmoezen  ;D
Eva won het luxe hotel (hiervan heb ik gedacht dat zij misschien een vergissing maakte door te zeggen hier niet voor gestemd te hebben.) Zij nam Alex mee, omdat zij ervan uitging dat Alex haar het minst zou wantrouwen. Hoe zie jij het moment waarop Eva voor schut gaat als zij het hotel gewonnen blijkt te hebben.
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #316 Gepost op: 9-02-2007, 14:54:36 »
Wat ook zeer verdacht is: Eva stemt in aflevering 6 ineens op Dick, terwijl we haar de afleveringen ervoor alleen over Nadja als Mol hoorden praten tijdens het maken van de test.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 9-02-2007, 14:59:36 »
Wat ook zeer verdacht is: Eva stemt in aflevering 6 ineens op Dick, terwijl we haar de afleveringen ervoor alleen over Nadja als Mol hoorden praten tijdens het maken van de test.

Heeft ze expliciet middels een voice-over dit gezegd? Of zei ze dat tijdens het maken van de test, of tijdens een biecht?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Daedalus

• Forumlid
  • Wie de Mol is?
« Reactie #318 Gepost op: 9-02-2007, 15:01:01 »
Zoveel geld was er toch niet (...)
Zoveel geld was het wel! 5000 euro, dat was 250% van wat in de pot zat. Heb jij ooit een mol de pot met 2,5x de waarde zien laten stijgen? Neen, dat doen alleen anti-mollen.
The British are not impressed.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #319 Gepost op: 9-02-2007, 15:05:35 »
Heeft ze expliciet middels een voice-over dit gezegd? Of zei ze dat tijdens het maken van de test, of tijdens een biecht?

Even Eva's stemgedrag op een rijtje. Dus wat we als voice-over horen wanneer ze de test maakt:

Afl. 1) Tijdens het maken van de test horen we Eva (als voice-over) zeggen dat wat haar betreft iedereen de Mol nog kan zijn.

Afl. 2) Tijdens het maken van de test horen we Eva (als voice-over) zeggen dat Nadja bij haar op 1 staat als verdachte en Renate op 2.

Afl. 3) Tijdens het maken van de test horen we Eva (als voice-over) zeggen dat ze denkt dat Nadja de Mol is.

Afl. 4) Tijdens het maken van de test horen we Eva (als voice-over) zeggen dat ze Nadja heel erg verdenkt.

Afl. 5) We zien Eva bij de test de volgende vraag beantwoorden: "Heeft de Mol op een olifant gezeten tijdens de olifantenopdracht?". Eva kiest: 'Ja'.

Afl. 6) Tijdens het maken van de test horen we Eva (als voice-over) zeggen dat ze denkt dat Dick de Mol is.