'Eva's Unveiling' vind ik inderdaad ook een erg goede hint, en ook wel een 'echte' WIDM-hint. Het brengt me toch weer aan het twijfelen...
Maar kan iemand van de Eva-aanhangers misschien verklaren waarom Eva (als ze de Mol is), in aflevering 6 5000 euro in de pot brengt? Hoe makkelijk was het geweest om je al vroeg in het spel te laten fotograferen? Erg makkelijk lijkt me...
Dit is voor mij wel een groot punt waarom ik (nog) niet helemaal voor Eva wil gaan. Er zat maar 2000 euro in de pot, en nu door toedoen van Eva 7000 euro. Dat is wel erg veel voor een Mol. 
Vandaag ging mij, Eva-aanhanger, ineens een lichtje op.
Als Eva de mol is, kon ze niet anders, omdat ze de pech had overgebleven te zijn met Nadja. Wij krijgen het natuurlijk helemaal niet te zien als Nadja al heel veel mogelijkheden heeft gehad om Eva te fotograferen, maar dat niet deed.
Wat nu? Nadja kwam bij Eva uit in de lift, elke verdachte actie zal Nadja op het juiste spoor zetten. Ik sluit ook niet uit dat Eva als een soort nood-scenario Nadja allang op de foto had staan (dus vóór de ontdekking dat het Nadja was) en dat Eva's opdracht was: word je vroeg in het spel eruit gehaald, prima, lukt dat niet, zorg dan dat je je niet extra verdacht maakt.
Hoe kan de mol in de hand hebben dat Nadja diegene als één van de eersten neemt?
En, in hoeverre is Eva al een belangrijke verdachte voor Nadja en heeft Nadja geprobeerd zekerheid te krijgen over haar molschap door haar als laatste slachtoffer te nemen en misschien zelfs uit te dagen? Extra jokers zijn toch ook helemaal niet meer belangrijk als je zekerheid kunt krijgen over wie de mol is?!
Laten we alsjeblieft niet vergeten dat we alles dat óns zekerheid kan geven over wie-is-de-mol
echt niet te zien zullen krijgen.
Ik hoop wel dat, indien Eva de mol is, we ook te horen gaan krijgen wat de reden was van die poet in de pot